{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hårelastikker, snore mm.
  • #1   26. maj 2019 Hold da op. smiley var inde og se link tænk at al det var i maven på en kat smiley smiley smiley
    - øv stakkels kat - godt dyrlægerne kunne hjælpe den smiley

    Ja.. jeg passer selv på - fjerner dem altid - har pap der hvor vi har ledninger m.m.. Prøver altid at passe på.

    Da jeg for mange/en del år siden var barn/ung - kan jeg netop huske at et sted jeg kom havde deres kat en elastik i r.... den hæv jeg ud og katten blev meget forskrækket - det minde husker jeg meget fra da jeg var barn. Passer derfor ekstra på. smiley smiley


  • #2   26. maj 2019 Her har det været legetøj i op mod et år snart. Har aldrig oplevet han har spist noget af det, men igår da jeg så det opslag der for første gang, så blev alle hårelastikker osv fjernet.
    Sikke en grim ting, havde ikke forstillet mig de kan spise en hel hårelastik smiley


  • #3   26. maj 2019 Jo desværre, og alt for mange lader dem lege med det. Jeg har forsøgt at advare imod det mange gange, men der skal åbenbart billeder til, før nogen reagerer. Jeg har hørt om for mange mistede katte.

    Det samme gælder vatpinde. En opdrætters kat blev akut opereret, og der blev fjernet 5 vatpinde fra dens mave. Desværre døde den. smiley


  • #4   26. maj 2019 jeg er direkte hys med mine katte
    især Kida er en heks når det kommer til at spise ting som ikke er mad. Og det er noget hun altid har gjort. har mere end en gang hente en snor nede i halsen på hende

    så her i husket er snorer, elastikker, vatpinde mm bandelyst
    og sådan har det været i mange år

    på internatte hvor vi også havde pensionat havde vi ind imellem folk som kom med deres kat, og deres legetøj. her var der ind i mellem hårelastikker og vatpinde. Og de blev altså sendt med ejeren hjem igen. vi var meget på vagt overfor det legetøj kattene havde med. mest fordi vi ikke var hos kattene 24/7. de var jo alene om natten.


Kommentér på:
Hårelastikker, snore mm.

Annonce