{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kastreret han katte der slåes
  • #1   26. maj 2019 Er det noget nyt, eller har de gjort det længe?
    Er der nye katte i området?
    Er i flyttet?
    Har en af kattene været syge eller er syg nu?
    Hvis du ikke ved om de er tip top raske, eller det er længe siden sidste besøg til dyrlægen, så er det en god ide, at få dem begge tjekket.
    Jeg havde 2 katte som havde boet sammen i 4 år, uden problemer, selvom de ikke var bedste venner,, men de begyndte at slås, sådan rigtigt for alvor, og næsten dagligt, nu og da flere gange, jeg fik først den ene undersøgt, jeg vidste han tit var syg, så jeg var overbevist om det var ham der var noget med, men der var intet, så kom den næste afsted ( flere gange, det var nr et også, det blev til ca 6 konsultationer smiley ) og vi opdagede Manne havde smerter, så ved røntgen fandt vi ud af, at han havde dårlige hofter HD, og når han havde ondt gik det ud over Birk smiley desværre hjalp smertestillende kun kort, og han havde også allergi, Manne blev aflivet, jeg fandt ikke en anden og bedre løsning, så med stor sorg blev det et farvel til ham, kun 4 år gammel.


  • #2   26. maj 2019 Så voldsomt er nyt, vi bor på landet. Så der kommer vel lidt stjrefer en gang i mellem. Men vi er ikke flyttet

  • #3   26. maj 2019 Det handler måske om hvem der skal bestemme over matriklen. Uanset om det er ude eller indekatte så er der jo rangorden. Let the best cat win! Det sker også herinde. Indimellem skal Elvis lige fortælle at han er ældst!!

    Hvis de generelt er gode venner, så grib først ind når der flyver totter og blod.


  • #4   26. maj 2019 Få begge katte tjekket fra top til tå. Er en af dem syg, er det længe nok til at skabe ubalance, og nej den behøver ikke at vise tegn på at være syg, for at den er det.

    Hvis begge er sunde og raske...... tja så hjælper nok kun omplacering af den ene. Når først de er uvenner, så er det nærmest umuligt at lave om på.


  • #5   26. maj 2019 Det var så voldsomt der fløj totter af ????????

  • #6   26. maj 2019 Ja, og det bliver kun værre, hvis man intet gør.

  • #7   26. maj 2019 Husk vildkattene, katte er ikke flok dyr og har ikke rangorden som hunde, det drejer sig om territorium, og jo den stærkeste har ret til territoriumet, men flere katte kan jo godt leve sammen, og den der først har ynglingspladsen, holder på den.
    Når det gælder man er mine sjove, de får jo altid hver sin skål, og hvis det er noget Mitti er vild med, skynder han sig, at spise op, og så går han i Rødes, som så går, er det ikke noget Mitti gider, så spiser Røde det hele smiley
    Mitti er lille men har temperament, men Røde kan mule ham hvis han vil.


  • #8   26. maj 2019 først dyrlæge
    og så en feliway i stikkontakten. evt calm som foder

    en god ting hvis I er i nærheden når de før det, så smidt nok tung i gulvet. sådan at de bliver forstrækket. uden at de så bliver bange for jer.


  • #9   26. maj 2019 Anja, det er svært, når der ikke er gulv udendørs. smiley

  • #10   26. maj 2019 ups det havde jeg ikke lige set

Kommentér på:
kastreret han katte der slåes

Annonce