{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Kuldbrødre slås alvorligt {{forumTopicSubject}}

Hej venner,
Jeg er ny bruger, men har fået meget hjælp af tidl. opslag.
Jeg har 2 brødre, endnu ikke kastrerede (har tid næste måned), som altid er kærlige og slås godt med hinanden.
I dag har jeg dog oplevet, at de larmede rigtig meget og virkede truende overfor hinanden.
Har læst mange opslag omkring katte som ikke kan lide hinanden, men ikke kuldbrødre.
Kan det være fordi de er ved at blive kønsmodne?

Mvh Albina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kuldbrødre slås alvorligt
  • #1   12. jun 2019 de er blevet kønsmodene, så du skal nok overveje at få flyttet neu frem
    for det bliver først bedre når det er overstået


  • #2   12. jun 2019 Update:
    De har opført sig pænt lige siden, de ligger og slikker hinanden igen, og har været op at slås for sjov foran mig.
    Men tak Anja, jeg vil lige ringe ind i morgen & forhåbentligt få den rykket frem!


  • #3   12. jun 2019 To fertile hankatte kan ikke nødvendigvis enes, og er de først blevet rigtig uvenner, er det sket med deres før så gode forhold til hinanden. Så ja, jeg ville også få fremskyndet neutralisationen.

  • #4   13. jun 2019 De har det heldigvis stadig godt sammen, det kun hændt en enkel gang, men ringer her når dyrlægen åbner og ændrer tiden! Tusind tak for hurtig respons! smiley

  • #5   13. jun 2019 Fik du fat i dyrlægen? Hvornår bliver de kastrerede?

  • #6   14. jun 2019 Jeg håber du får dem ordnet hurtigt, så de ikke bliver uvenner for altid.
    Held og lykke med det smiley


  • #7   14. jun 2019 Har tid om allerede en uge! De var gode til at finde en tid hurtigst muligt, & de nævnte også muligheden for at måske bare var kommet op og skændes, da de ikke har været uvenner eller været oppe og toppes alvorligt!
    De sover stadig sammen og slikker hinanden rene, heldigvis!
    Tuuuusind tak for hurtig respons og oprigtig bekymring for deres venskab! smiley


  • #8   14. jun 2019 Hvis det kun er sket en gang, så ville jeg absolut ikke være bekymret. Vores tre katte, alle kastrater, tager en gang imellem nogle alvorlige ture. Den unge prøver at til tider at udfordre den gamle og så skal han sættes på plads. Tre minutter efter er de gode venner igen, såååå. Det er jo ikke anderledes end os, vi klincher jo også med mand, forældre, søskende, venner og veninder en gang imellem smiley

  • #9   14. jun 2019 da min Kalle var kemisk kasterart, og det var ved at være overstået, ville han også gerne slås. her kunne man godt mærke at han var fetil hankat (godt nok kun med 1 sten). men der skulle næsten ikke noget til før han mente at der var lagt op til slåskamp.
    Og da han så endelig blev kasterart ja så blev der ro på igen i flokken.

    ja dine to gutter er ikke så gamle endnu. Men de er helt sikkert ved at blive kønsmoden, og så skal der til at ske noget. Og to fetile hanner vil altså ikke kunne enes på den lange bane.
    så det er godt at du fik flyttet tiden
    ja det er en gang. men næste gang kan det blive værre.
    du vil få to dejlige drenge som kun har to ting i hovedet: hygge og mad smiley
    der er ikke noget bedre end når ens katte kan enes om at sove


    profilbillede
  • #11   15. jun 2019 Tusind tak for hjælpen, min dyrlæge nævnte som du siger, Karina, at de nok bare var blevet uvenner og ikke nødvendigvis ærkefjender. De ligger pt og slikker løs på hinanden, så siden der har der intet været. Så tror på det var en lille uenighed. Men som du også siger Anja, så kan det hurtigt gå hen og udvikle sig, så vi ser frem til, at de bliver neutraliseret! Kæmpe krammere til jer alle smiley
    De faldt i søvn før jeg blev færdig med beskeden smiley


    profilbillede
  • #12   15. jun 2019 nåå hvor er de bare søde sammen smiley smiley smiley

Kommentér på:
Kuldbrødre slås alvorligt

Annonce