{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mus i stuen her lørdag aften
  • #1   28. jul 2019 Underholdning og måske snak smiley

  • #2   28. jul 2019 og motion smiley smiley smiley

    jeg smuttede op på en stol. hader virkelig løse mus.


  • #3   29. jul 2019 Åh ja, min hunkat slæber cirka hver anden dag en mus eller fugl med ind ! Jeg ved ikke hvad der er værst smiley men hun er en god jæger, det må man give hende smiley

  • #4   29. jul 2019 Line er din også udenfor?
    mine er nemlig i løbegård. tør slet ikke tænke på hvor mange fugle og mus jeg ville få indenfor hvis mine gik ude.
    nu tager de heldigvis kun det som kommer ind i deres løbegård...


  • #5   29. jul 2019 Anja, ja mine katte har frit lejde både ude og inde smiley og vi bor op af marker hvor der er godt med spidsmus skulle jeg hilse fra Fiona og sige smiley smiley

  • #6   30. jul 2019 jeg er glad for at jeg har mine to tøser Kida og Fie, for de er rigtig gode til at fange de mus som kommer ind
    før jeg fik dem havde jeg faktisk en mus som gik rundt under min seng i flere dage. Også selvom at jeg havde en kat som sov under sengen.... det var selvfølgelig også en neu hankat af den dovne slags. men der var da 15 andre katte som hellere ikke mente at det var deres job

    men nu skal jeg love for at de to unge damer nok skal fange de s... mus smiley
    de får bare ikke lov til spise dem.


  • #7   1. aug 2019 Uha - jeg vågner hver morgen - eller om natten til at der ligger en død mus - muldvarpe så skal passe på når jeg skal ud på det lille hus at jeg ikke træder på dem. Synes det er såå klamt - og Lille MY har jo løbegård. Hvilke dumme mus/muldvarper går ind i en kattegård. ???? Åbenbart mange.... men skal hun absolut slæbe dem ind i stuen!!! nu må jeg lukke døren til soveværelset for skal ikke vågne op med en død mus på dynen .... gyser smiley

  • #8   1. aug 2019 vi har heldigvis fliser i vores løbegård. så her kan mulvarperne ikke komme ind. Har prøvet det en gang. men jeg tror at vi smed mulvarpen ud 3 gange, og hver gang kom den retur. den sidste gang slod den ene kat den dog ihjel

    jeg er dog heldig for mine katte kommer ikke ud i løbegården om natten. så ikke nogen overraskelser til mig om morgen


Kommentér på:
Mus i stuen her lørdag aften

Annonce