{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

andre med zooplusproblemer? {{forumTopicSubject}}

jeg bestiller alt mit foder på zooplus.de
og plejer endelig at være tilfreds med dem
MEN det er jeg så ikke lige i dag...
har fået en mail hvor de skriver at vel 6 af mine varer var udsolgte så de vil trække dem fra mit beløb. ja varer var der da jeg bestilte
og det jeg kan gå ind og bestille dem nu...

og det er varer som jeg har brug for..

andre der har prøvet det?
jeg har skrevet til dem da jeg virkelig ikke forstå hvorfor jeg ikke kan få de varer jeg har betalt for nå de nu er på lagret igen


Kommentarer på:  andre med zooplusproblemer?
  • #1   5. okt 2019 Jeg har kun en gang været ude for at de ikke havde en vare jeg havde bestilt. Tjekkede ikke om den var på lager efterfølgende

  • #2   5. okt 2019 Det har jeg tidligere prøvet, men det er længe siden.
    Jeg handler ikke helt så meget ved zooplus, som jeg gjorde tidligere, de har ikke længere flere af mine faste ting, bla Orijen, så jeg prøver at finde nye veje til mine ting, Røde tager på af det jeg kat købt i stedet for, så det kilo han skulle tabe og havde tabt sig, det er taget på igen smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 501
    #3   5. okt 2019 Det har jeg ikke prøvet,er det mon fordi at du genbestiller ,uden at se om varen er der?
    syntes gerne de er effektive her,og leverer hurtigt smiley


  • #4   5. okt 2019 Ja, det har jeg prøvet -_- det er virkelig åndssvagt. Du kan ringe til dem og få ordren annulleret og så placere en ny...

  • #5   5. okt 2019 jeg bestilte i mandags og der stod der intet om at disse varer ikke var der

    så har jeg modtaget 6 ud af 7 pakke her torsdag/fredag
    men opdager så at den sidste pakke slet ikke er pakket, og sender derfor en mail for at finde ud af hvorfor.
    her får jeg så en mail i dag, at disse varer var af en eller anden årsag udsolgt, og derfor ville de sende pengene retur.
    jeg vælger så at gå ind og tjekke og kan her se at alle varerne er der.

    så derfor skriver jeg til dem igen. for det er jo noget som jeg bruger hver mdr. noget af foderet er til en kræsen dame som stort set ikke spiser andet


  • #6   6. okt 2019 Måske er der sket en fejl på lageret - når det er sket for mig fik jeg en mail om det før de overhovedet se det pakken.
    Jeg bestilte også i Ma dags og jeg får først min på mandag - den har siddet fast i Tyskland på en eller anden måde


  • #7   6. okt 2019 Jeg har også haft problemer i denne uge. Da jeg endelig fik et Track&Trace nummer virkede sporingen ikke på DPD. Sjovt nok kom der skred i sagerne da jeg skrev dertil....

    De havde dog den konsekvens, at jeg måtte ud at købe killingefoder til normal, dansk pris smiley Det positive er dog, at når der kommer 4 kg. har jeg nok til laaaang tid smiley


  • #8   6. okt 2019 Jeg vælger gerne levering med GLS til en 20'er ekstra når jeg bestiller fra Zooplus. Så går det hele lidt hurtigere Husk Vildkattene.

    Ang. Det med lagerstatus så ja, jeg har prøvet det, men får normalt besked inden at de sender ordren.


  • #9   6. okt 2019 Det er et stykke tid siden, at jeg sidst bestilte varer hos zooplus. Er ærgerlig over, at de ikke længere forhandler Orijen, men vådfoderet køber jeg der - Tinka er jo kræsen, hvad det angår. Har aldrig haft problemer med leveringen - dog en enkekt gang, hvor kassen var gået i stykker fordi de havde pakket det dårligt. De produkter jeg kan få i Maxizoo, dem køber jeg der. Der er prisgaranti uden problemer - bare husk mobilen og vis pris på konkurrents www-side smiley

  • #10   6. okt 2019 Ja Orijen er en mangel vare smiley men der har før været store leverings problemer på det også,,,
    Selvom purizon ser ok ud er det absolut ikke det samme, Røde er gået hurtigt op i vægt i den periode hvor Orijen er blevet erstattet med det smiley


    profilbillede
Kommentér på:
andre med zooplusproblemer?

Annonce