{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  se hvad jeg har fået i dag
  • #1   5. okt 2019 jeg har fået en kanin. er hun ikke bare sød? tror at hun kommer til at hedde Ninus
    Kattene er helt vilde med at sidde og kigge på hende. Det skal siges at de er vant til kaniner da vi har haft kaniner i over 30 år.
    det er dog første gang vi skal have en kanin indendørs.
    Og det er også en noget andet størrelse end vi plejer. For vi plejer at have franskevædder altså de store slagtekaniner - bare rolig vi spiser ikke kaniner. det er kun til nus


    profilbillede
  • #2   5. okt 2019 Jeg ville nødig være den kanin smiley omgivet af rovdyr, bare den ikke får stres smiley

    Den ser sød ud, men jeg ville lige få den i højden, eller på en eller anden måde give den lidt fred for de gloende katte smiley


  • #3   5. okt 2019 Ninus er faktisk ret glad for kattene. Hun var vant til både katte og hund der hvor vi fik hende fra

    det er faktisk kun Simba som ikke kender en kanin
    de andre har mødt de andre kaniner vi havde. Og dem var da faktisk bange for. Nok fordi vi havde en kanin som gerne ville bakke kattene.

    det som er sjovest for kattene er endelig halmen/høet.

    det er meningen at jeg skal have et dobbeltbur med 2 etager i stedet for. men da det var en kanin som lige var der her og nu ja så måtte jeg tage hvad jeg kunne finde her og nu.
    havde endelig kigget på en med bur.
    har aldrig haft sådan et bur før. vi plejer jo at have udekaniner. Denne skal bo i udestuen. Så jeg skal have det indrettet rigtigt
    På internatet havde vi faktisk 3 kaniner i sådanne burer som stod under kattenes burer.
    de skal bare ikke ligge på buret. For så bliver det for farligt. Ingen af mine katte tør dog at hoppe derop.



  • #4   6. okt 2019 Tillykke med familieforøgelsen smiley
    Det får mig til at tænke på en sjov historie.
    Før jeg blev født havde mine forældre en siameser og min søster et marsvin der hed Viggo.
    Siameseren hadede Viggo! Dog var marsvinet en god trøst når det var tørvejr, for så lagde Nøkker sig op i kassen til Viggo indtil tordenvejret var ovre - og så skred Nøkker med en lussing som tak smiley
    Det var før den tid hvor de blev holdt forsvarligt i et bur smiley

    Tragisk nok, døde Viggo da jeg blev født og min søster (som dengang var 6 år) mente, at det var fordi at mine forældre havde glemt at fodre den - hvilket dog ikke var tilfældet, men sådan en fætter bliver jo ikke så gammel.


  • #7   6. okt 2019 Tillykke smiley
    Så er den opgave forude for Samsung = opdragelse smiley


  • #8   6. okt 2019 Hold da op - der sker noget. Tillykke Anja og Samsung mor med jeres familieforøgelse smiley

  • #10   6. okt 2019 I dag er kaninen så ikke længere så sjov smiley
    jo tøserne er stadig meget tæt på den, men ellers er de andre smuttet. de har da lige været over og sige hej og så er det det.

    men det viste jeg godt.

    det sjoveste var dog at se Kalle da Pjuske (ja det hedder kaninen altså nu) drak af flasken. Den lyd havde han så aldrig hørt før. så den skulle lige undersøges.

    Fie vil gerne spise halmen????? Og selvom at jeg putter det helt ind i buret ja så henter hun det bare igen - fast job smiley smiley

    her om aftenen/natten har Pjuske fred for kattene, for så lukker vi derud til.

    tillykke med forøgelsen Samsuns mor smiley


  • #11   7. okt 2019 Ej hvor ser det hyggeligt ud!

    Har selv har købt et marsvin til min gamle ket Felix, da han levede, for han ikke skulle være alene smiley

    De blev ret gode venner, så altid hyggeligt ?


  • #12   7. okt 2019 vi havde en and og en kanin som var bedste venner. til trods for at kaninen havde andre kaniner at være sammen med, så var Andemand bare meget bedre smiley


    i dag er de totalt ligeglad med den. solen skinner så kaninen må lege selv smiley smiley smiley smiley


Kommentér på:
se hvad jeg har fået i dag

Annonce