{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
453 visninger | Oprettet:

Kom lige til at købe {{forumTopicSubject}}

sådan en til kattene
https://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/katzenspielzeug_beschaeftigung/spielzeugkarussell/623739?rrec=true&pr=home1_rr&slot=2&exprienceid=7544&strategyid=101031

Og den er bare HAMMER sjov
selv Baby som er dårlig gående har leget med den (ham med sukkersyge)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom lige til at købe
  • #1   5. feb 2020 Jeg fik et sjok smiley musikken på den video var vildt høj smiley
    Den ser sjov ud, måske kunne jeg finde på, at købe den ved næste bestilling? Jeg får kasser hjem om et par dage, så må de lege med dem smiley


  • #2   5. feb 2020 Har de ikke snart et børneværelse fyldt med ting??
    De er vist lidt forkælede. Her går vi ind for papkasser, tømning af papirkurve og skostativ..... det er meget billigere smiley :D


  • #3   5. feb 2020 Jeg tror det bliver slidt op hjemme ved Anja smiley

  • #4   5. feb 2020 vi har vel 150 m2 og de har legetøj overalt i huset - dog ikke på badeværelset endnu smiley smiley
    så de behøver ikke at have et værelse smiley

    men jo de har mange ting.
    jeg ved også godt hvad det er de vil lege med. så det jeg har er også noget de gider at lege med

    men den både legering kunne jeg bare ikke stå for.
    og kattene er bare vilde med den - og så larmer den helllere ikke
    jo når Simba trækker den hen over gulvet smiley smiley smiley


  • #5   5. feb 2020 de har altid 3-4 papkasser - så dem mangler vi hellere ikke

  • #6   5. feb 2020 jeg skal med til katteudstilling her i marts i Kolling
    men ved godt nok ikke om jeg tør - måske pengepungen bare skal blive hjemme

    smiley smiley smiley smiley


  • #7   6. feb 2020 Det ser ud til de syntes den er interessant.. smiley måske skulle jeg også prøve den til mine.. Syntes bare at interessen nogle gange hurtigt forsvinder igen smiley smiley

  • #8   6. feb 2020 det er svært
    for nogle ting er kun sjove 1 -2 dage og andre hele tiden

    nu ved jeg at mine godt vil have legeringe - og især legeringe med fart i, så den ture jeg godt købe

    og ellers får naboens katte bare legetøjet. de er ikke helt så forkælet som mine, så de plejer at blive rigtig glade for det


  • #9   6. feb 2020 Jeg har købt 2 af dem efterhånden, men Samson ødelægger dem lynhurtigt - ved at hive og “hale” fjerdyret” ud - så selv om de virkelig er sjove så får han ikke flere. Ved så ikke om det er fordi han er Maine Coon ?.. er der andre der har det “problem” at de er Meeeget voldsomme med deres legetøj... for han har også ødelagt - næsten med det samme, det meste andet aktivitetslegetøj jeg køber til ham.

  • #10   6. feb 2020 nu har jeg haft Simba - også maine coon - i 6 mdr, og 7-9-13 så har han ikke ødelagt noget endnu
    Og han leger også med den. han får den gerne op på højkant


  • #11   6. feb 2020 Jeg oplevede ikke at manne ødelagde mere end mine bimser, men Røde min Kurilian bobtail, har har slidt godt på tingene, særligt krassetræet, jeg har aldrig før oplevet, at mine katte på et år har kunnet slide så hårdt på et træ, og det er bare den ene stolpe på et Petfun træ, og et til væg, og min genbrugs ynglings stol, ikke smuk, men god at sidde i, den har brede armlæn, med læder på, og Røde bruger kløerne når han skal lande der, det kan altså ses, men pyt jeg har kun givet 500kr for stolen, en rigtig flyder smiley jeg håber den holder lige så længe som Røde smiley

  • #12   6. feb 2020 Tinka er ikke så voldsom ved sit legetøj, men den Bengaler vi havde før hende, hun afpelsede sine legetøjsmus eller druknede dem i sin vandskål smiley - altså som at proppe musen ned i og holde på den med poten. Når man fik sådan en dryppende våd "gave" i sengen, så var det ikke altid nemt at være lige så begejstret smiley

  • #13   6. feb 2020 disse holder ikke ret længe her i huset
    https://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenspielzeug/spielangeln/top_angebote/1403

    de er hammer sjove - især kida og simba er vilde med dem
    simba kan hører dem selvom at han går i stueplan, og de ligger på mit værelse på 1 sal


Kommentér på:
Kom lige til at købe

Annonce