{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
131 visninger | Oprettet:

Foder {{forumTopicSubject}}

Samsung fylder 10 år i næste måned smiley
Han har fået royal canin i alt den tid jeg har haft ham og sikkert os ved forrige ejer eller måske Hills.
Jeg har altid brugt fit 32 eller exigent 35 mener det hedder.

Jeg har tænkt på om det han sku ha noget senior foder ? Han er neutraliseret.
Jeg vil gerne beholde mange mange år endnu.

Han får os vådfoder ind i mellem smiley

Kommentarer på:  Foder
  • #1   21. mar Hvorfor skifte foder, hvis han trives på det foder, han får nu? smiley

• #2   21. mar Ja, Samsung ser virkelig ud til at trives. Har ikke forstand på aldersbetinget foder - hvad er anderledes i foder til 10+?
    Jeg fodrer med Orijen. Det er beregnet til alle aldre, så med mindre Tinka ikke trives på det, når hun bliver ældre, så skal der ikke ændres på det. Kommer RC British Shorthair ovenpå som "topping"... det er hun vild med. Brugte også dental-varianten som topping på et tidspunkt, men den har vi ikke i øjeblikket.
    Hun får også vådfoder, men da hun er kræsen, så bliver det kun ca 30 g om dagen... hun spiser kun visse tun-varianter fra bl.a Schesir, Porta21, Thrive og Miamor.

• #3   21. mar Jeg skifter kun, hvis der er en virkelig god grund. Jeg har en gang skiftet over på senior, men det var fordi, hun var blevet fed - som i virkelig fed. Skiftet hjalp, så det er jo fint. Pt. fodrer jeg med alm. foder til alle. Og vi har katte i alderen 5 måneder - 10 år.

• #4   21. mar Ja jeg har så også en 10 årig på RC smiley

Han og Freddie får Ageging 12+ sterilized fordi Elvis har mistet nole tænder og er lidt småtspisende, så han må godt få noget med lidt krudt i.

Jeg havde ikke skiftet variant, hvis de alle var sunde og raske smiley

I mange år fik de RC Fit smiley

Samsung ser jo fin ud, så hvis han ikke har nogle udfordringer og trives på det han får, jamen så fortsæt da med det smiley

• #5   21. mar mine får rc sterilised og rc exigent og de er i alderen fra 2 til 18 år
    og alle trives på det

så når Samsung trives så fint på det, så forsætter du bare smiley

• #6   21. mar Selvom jeg absolut ikke bruger RC, vil jeg på ingen måde anbefale, at ændre foder på en 10 årig kat, som trives.
    Hvis den på noget tidspunkt kommer i mistrivslen så kan du tage stilling til det, på det tidspunkt.
    Jeg håber du har ham længe endnu.

• #7   21. mar Tak for jeres svar smiley

Så bliver han hvor han er smiley
    Han er spiser godt. Men tænkte bare på om evt mangler noget i foder til at passe på alders mæssigt smiley

Kommentér på:
Foder

x