{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det er hårdt at fange fluer
  • #1   22. maj 2020 Kurven passer da fint, hvis du spørger ham. smiley smiley smiley

  • #2   22. maj 2020 Han er rigtig glad for den kurv - en jeg faktisk selv har hæklet
    det har han været siden han flyttede ind


  • #3   23. maj 2020 Det er "også" hårdt at fange fluer også fylder de ingen ting i maven smiley smiley smiley
    Og kurven ved man hvor den er + den savner ham jo smiley


  • #5   23. maj 2020 Han er tilsyneladende helt tilfreds med kurvens størrelse smiley Hvor er han bare sød smiley

  • #6   23. maj 2020 tak for de søde hilser smiley smiley

    og jo han er rigtig sød, og en rigtig dejlig dreng.
    Med egen mening om tingene smiley

    Fx så plejer min mor og jeg lige at sidde og slappe af foran tv´et når vi har spist til middag. Og her kommer Simba altid og skal hygge ved siden af os.
    men nogen dag hvor vejret er fint, går jeg i haven i stedet for.
    Men så bliver jeg mødt af en mega negativ kat, som virkelig fortæller hvor dum jeg har været, så jeg så endelig kommer ind igen. Og han kan VIRKELIG se s.. sur ud smiley Lidt lige som børn som surmuler, I ved med underkæben frem og alt det der
    Sådan ser SImba ud når tingene ikke lige kører efter hans hoved smiley
    Men så skal man bare ind i sofaen lidt og så er det hele godt igen smiley

    så han elsker de 3 gange om ugen hvor jeg er i dialyse. For så ved han hvor han har mig smiley så kan han nemlig ligge og fylde i min seng - så kan jeg så se hvordan jeg kommer til at sidde godt i 2½ time smiley smiley smiley smiley smiley


Kommentér på:
Det er hårdt at fange fluer

Annonce