{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
139 visninger | Oprettet:

Nyretal er forhøjet {{forumTopicSubject}}

I dag fik jeg svar på Hannibals blodprøve der viste lidt forhøjet nyretal. smiley
Han bliver 6år D. 1-9/2020
Google gør mig skør!
Hvad er jeres erfaring med forhøjet nyretal hos katte ..

Håber på i kan gøre mig 100 gange klogere, end lige google ..

Kommentarer på:  Nyretal er forhøjet
  • #1   31. jul forhøjet nyretal kan komme af flere ting

får han noget medicin?

jeg har selv en som fik målet meget forhøjet, men det var pga metacam
    i dag har han ingen problemer ud over sukkersyge

har haft en ung kat som fik dårlige nyrer men han endte med at blive aflivet

men prøv at start op på noget foder som er til nyrekatte
    du kan også prøve at kontakte Lise Bang Hansen
    https://alternativdyrlaege.dk/

men vis den smukke dreng eller spiser og har det godt, så sæt ham på noget nyrefoder.
    og tag den derfra. tænk på at han må få salt, og begræs fosfal og calium (de 3 værste synder indenfor nyrerproblemer - så ikke noget med for mange grønsager til ham)
    Og ellers ville jeg bruge Lise.

er selv nyrepatient

• #2   31. jul Hej Anja.

Tusind tak for svar, det giver mig lidt ro??????
    Har haft problemer med mit signal i dag.. så dyrelægen har ikke kunne få fat på mig, men hendes sms gik ind her til aften hvor hun skrev hans nyretal var lidt forhøjet. Hvor hun os råder mig til nyrevenligt foder hvor han stadig fortsætter med Rc Urinary.
    Men savner selvfølgelig en samtale med hende, og at vente til mandag er lang tid for mig lige nu...
    Hannibal får intet medicin, han havde blærebetændelse samt krystaller for et lille års tid siden, men det er rettet op, og er ellers sund og rask.
    Han skal dog have en tandrensning om en lille uge.
    Jeg vil tage et kig på hendes hjemmeside. ??

• #3   31. jul Så ville jeg ikke bekrymmer mig så meget når det kun er lidt forhøjet

tag en god snak med din dyrlæge på mandag - det er meget godt lige at få tingene lidt på plads i hovedet smiley

• #4   31. jul Ja, men du gav mig os lidt ro på så det skal du ha en STOR tak for.
    Alle de ???? Skulle ha været smileyer, det er ikke min dag i dag...

• #5   31. jul Velbekomme smiley

• #6   1. aug Jeg havde en med forhøjede/ svingende nyrertal, de blev bedre da han fik vådkost 3 gange om dagen, ca 50g pr gang, og han blev 9 år, og det var ikke nyrerne som svigtede, men noget helt andet, håber det bedste for jer smiley

• *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 374 Katte: 7 Emner: 3 Svar: 400
    #7   2. aug Jeg ville tro, at det allerbedste ville være at skifte helt over på vådfoder, både for nyrernes skyld, og urinvejssten (som der er meget større risiko for at få, hvis man fodrer helt/meget med tørfoder).

• #8   2. aug du kan også prøve at købe en pose af dette og bland det sammen med hans eget foder
    https://www.butik-dyrlaege.dk/shop/virbac-hpm-k1-4883p.html

det skulle være rigtig godt

Kommentér på:
Nyretal er forhøjet

x