{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Temalørdag {{forumTopicSubject}}

Her til aften handlede Temalørdag om hunde og katte.
Første program Cool Cash og kæledyr, var en genudsendelse fra 2018, hvor katten Monty og hans ejere er med. De har jo i den grad spundet guld med Monty.

Næste program var ny. Kattens vilde liv. Den var ret interessant og handlede mest om genetik og hvordan katten endelig endte i vores hjem.

Hundens vilde liv, var ligeledes spændene med genetik, studier mm.

De ligger på dr.dk og i YouSee’s arkiv et år. Så kan alle vist nå at se dem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temalørdag
  • #1   4. okt 2020 Tak for tippet smiley

  • #2   4. okt 2020 Ja det vil jeg også se.
    Dem der ejer Monty var i øvrigt her inde på galleriet og forsvare sig ift. Monty.
    Der var en kæmpe diskussion. smiley


  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 475 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 508
    #3   4. okt 2020 Tak for tippet, der er noget der skal ses.
    Tror ikke jeg har set den med kattens vilde liv heller smiley


  • #4   4. okt 2020 Uha, måtte spole over der hvor en pave sagde at katte er i ledtog med djævlen og folk begyndte at pine dem smiley
    Ellers spændende udsendelse


  • #5   5. okt 2020 Berit. Det var også helt nye udsendelser. Det var en efterhånden sjælden premiere smiley

    Morten. Jeg så den første gang, at den udsendelse med Monty blev vist. Det startede ret uskyldigt med at de viste ham frem. Så skal jeg love for, at der gik AMERIKA i den. smiley Efter min mening tog det overhånd. Jeg har ondt af dyr, der skal udstilles på den måde. De kan ikke gøre for, at de er anderledes. Nu er Monty ikke noget skræk eksempel men de katte og hunde der decideret har et handicap eller er misformede, skal efter ikke udsættes for det medie liv. Ja mange af dem ville herhjemme være blevet aflivet. Jeg finder det virkelig usmageligt og så synd for dyrene. smiley

    Ja sikken en “dum” pave, der desvære ikke viste bedre. Men i dag er folk ikke bedre end dengang. Der er ingen grænser for, hvad nogen mistænker dyr for og hvad man udsætter dem for. Hvilket er skræmmende, når nu man kender meget mere til dyrs adfærd og følelsesliv mm.


Kommentér på:
Temalørdag

Annonce