{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katteejere i Harrislev og omegn bør læse dette
  • #1   17. feb 2021 Forbandet sygdom!


  • #2   17. feb 2021 virkelig en grim sygdom smiley

  • #3   18. feb 2021 Nu skriver jeg måske noget kontroversielt:

    Når en kat bliver diagnosticeret med FIV, så bør den altså ikke videreformidles. Det kan godt være, at den har det godt i et par år, men det er lidelse af alle mulige varianter.
    Jeg har prøvet klassikeren med mundbetændelse og dårlig mave, men også angst, astma og en tumor i hjernen har været symptomerne.

    Jeg fandt på et tidspunkt en vild, udmagret kat i min have. Han var vild og sov midt i sneen. En adfærd en rask kat ikke har. Jeg fik ham indfanget vha beroligende medicin og han havde FIV. Så det viser sig på de værste måder og for lige at tage FeLV som ofte støder til, så synes jeg at man burde indføre det som en standardvaccine, så det kan blive udryddet.


  • #4   18. feb 2021 På det internat hvor jeg var blev alle testet. Var de positive ja så kom de ikke hjem igen
    Samme holdning har jeg. Nye katte bliver testet og er der noget så kommer de ikke med hjem
    Har mødt for mange positive katte. Selv ejerkatte. Så nej. det er forkert at sælge en syg kat, når der findes sunde raske katte.


  • #5   18. feb 2021 Enig katte som er smittet skal ikke videre til ny ejer, og er det er ejer kat så må de vælge mellem at holde den inde, eller aflivning hvis katten ikke trives inde.

    Jeg er glad for, at mine katte er inde eller bag hegn, men må sige, at fik jeg at vide, at de var smittede, så ville jeg gå den tunge vej, så snart der var symptomer, både for mine kattes skyld, men også for at begrænse yderlig smitte til andre katte.


Kommentér på:
Katteejere i Harrislev og omegn bør læse dette

Annonce