{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

Forsikring - selvrisiko {{forumTopicSubject}}

Jeg har da lige fået et chok idag.

Freddies selvrisiko er blevet øget med 100 pct.!!!
Begrundelse:
Han har haft 3 skader inden for 2 år og det skønnes at han er i højere risiko for at blive syg!!

Nå, men jeg ringede til Topdanmark for 100 pct. det er da en stigning man (IMO) ikke bare lige kan lave.

Jo, det kan man så!
Det revurderes efter 2 år!!
Jeg bad om at komme til at tale md vedkommende der havde vurderet sagen - ham måtte - altså MÅTTE jeg ikke tale med.

Så take it or leave it..

Er der nogen herinde der har prøvet noget tilsvarende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring - selvrisiko
  • #1   6. okt 2021 Hold da op, det var da alligevel noget, står der noget om det i policen?? Altså at selvrisikoen stiger hvis der er flere skader inden for x antal år??

    Jeg skiftede fra Top Danmark til Tryg, for nogle år siden, for Tryg har en lidt bedre dækning end Top Danmark særligt når det omhandler ældre katte, men jeg har så ikke prøvet at skulle bruge forsikringen flere gange på et år, så om de gør det samme ved jeg ikke.


  • #2   6. okt 2021 Dyreforsikring har gjort præcis samme nummer ved mig...

    Jeg er så træt af forsikringer. Der burde laves lov på området. smiley

    Men jeg vil heller ikke være mine forsikringer foruden.


  • #3   6. okt 2021 Og man er jo gift med sin forsikring når katten har fejlet noget. For så vil ingen ny forsikring røre dem uden div. Forbehold.

  • #4   6. okt 2021 Det svare lige til dem hvor det stiger automatisk ved ældre katte, men de skjuler det, når folk tegner forsikringen

  • #5   6. okt 2021 Hold da op en stigning smiley

    Tinka er forsikret i Tryg, og de har dækket laboratorie-undersøgelse af afføringsprøve, da hun havde tynd mave sidste år i september, hele hendes struvitte forløb på 7 mdr fra nov 20 til juni 21 + senest røntgen og udtrækning/operation af knækket hjørnetand. Det hele inkl. medicin, og hun skal have fjernet 2 tænder 28/10 pga Forl, jeg også forventer dækning, dog formentlig med ny selvrisiko.
    Har endnu ikke hørt om øget selvrisiko. Måske det kommer...


  • #6   6. okt 2021 Heidi:
    Næh.. I policen står der bare, at de har ret til at "regulere" priserne - men ikke at de må lave en 100 pct. stigning.

    Nå, men håber da ikke at de andre bliver syge.


Kommentér på:
Forsikring - selvrisiko

Annonce