{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Delekat - erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Nå, det ser sgu ud til at jeg kigger ind i brud, efter 5½ år. Og det bliver kæresten der flytter.

Jeg er jo, som nogen af jer ved, sømand og er væk i 28 dage og hjemme 28 dage. Dog har jeg 12 uger fri her fra medio april pga sideløbende studier og noget eksamen. Så vi har aftalt, at jeg holder Teo hos mig, indtil jeg skal afsted, da hun skal finde et sted hun kan være sammen med både Teo og Kalle (vuffi).

Nu har hun spurgt om hvad jeg siger til at have Teo i mine kommende hjemmeperioder. Hun ved jeg er glad for ham. Jeg tænker at det selvfølgelig kunne være super fedt og mega hyggeligt - men det er jo alene ud fra et 100% egoistisk synspunkt.

Jeg tænker jo også om det er noget en kat egentligt kan kapere. 28 dage sammen med Kalle og med fuld smadder på deres indbyrdes leg, og derefter 28 dage med mig, hvor der sker..... ingenting andet end nus og snak og kæl. Og ro.

Nogen erfaringer med delekat? Jeg er (på Teo's) vegne lidt betænkelig ved ideen, selvom han vil få lige meget kærlighed begge steder. Men vil ikke afvise den helt, før jeg lige får den vendt i et kompetent plenum smiley

Kommentarer på:  Delekat - erfaringer?
  • #1   28. mar har hørt om flere som har gjort det
    katte er gode til at tilpasse sig deres omgivelser

så der er jo ikke andet for end at prøve
    I kender jo begge Teo så I vil opdage hvis han ikke trives med det

• #2   28. mar Jeg syntes det lyder fint, og det bør da prøves, og hvis i så ser det ikke er Teo’s favorit, så tager i den der fra.
    Ærgerligt du skal igennem det en gang til, men hvis man ikke tør indgå i forhold igen, så går man måske glip af det forhold som holder resten af livet, så jeg ønsker det bedste for dig og Teo smiley

• #3   29. mar Øv Jesper, hvor ærgerligt.
    Jeg har ikke erfaringer med delekat, men tænker som de andre i vil lyn hurtigt finde ud af om det er noget Theo kan forholde sig til. Nogle katte knytter sig jo til deres mennesker mens andre katte knytter sig til deres territorium. Hvis han er en kat der er knyttet til territorium så trives han nok ikke med at være delekat.
    Min søster havde en kat en gang, når de tog i svigermors sommerhus, så tog de katten med, og så opførte han sig som om han var hjemme, så det fungerede fint og det er jo nogenlunde det samme som det Theo skal prøve.
    Og ja min søsters kat var også ude/indekat. Det handler udelukkende om hvor godt katten er til at tilpasse sig og det er kun jer det ved det bedst.

• #4   29. mar Ej hvor træls. Jeg håber, at det kommer til at gå det hele.

• #5   29. mar Det er en træls situation.

Jeg synes at det er værd at prøve, det kan være at Theo selv afgør det ved mistrivsel.

Kommentér på:
Delekat - erfaringer?

x