{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.818 visninger | Oprettet:

Min kat skal tage på.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en perserhan på ca 2 år og han er meget tynd.Han fejler ikke noget han har altid været meget lille og tynd.Han blev tjekket for lidt over et halvt år siden fordi den ene kat vi fik hjem havde en virus med sig som Teddy fik og han blev rigtig syg af den,han kom sædfølgelig til dyrlægen og fik taget blod og blev tjekket og han feglede ikke andet end den virus,hans nyre,lever og andet var rigtig fint.Han fik medicin for sin virus og fik det fint igen men han er stadig meget tynd.Jeg blev sku lidt chokket idag for jeg valgte at klippe han da hans pels nede ved benene var lidt filtedet inde i underulden,og jeg syntes godt nok han er meget tynd..han spiser og er glad og meget kælen som han altid er så jeg er sikker på der ikke er noget ivejen med ham jeg vil bare meget gerne have at han tager noget på,gerne et eller to kilo.
Han kunne godt lide MCO killigemaden som de 2 killinger fik da vi fik dem hjem,jeg vil meget gerne have ham til at spise noget med noget kraft i,ville det ikke være godt med noget killingemad til ham..nogen der kender til noget hvor der virklig er krudt i.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat skal tage på..
  • #1   26. okt 2009 Min tidligere kat, Perle, som nu er bosat hos min bedstemor var også MEGET lille og tynd (2-3 kg)..
    Nu får hun killingefoder og dåsemad dagligt, og siden hun blev bosat hos min bedstemor for 3 mdr siden har hun taget godt 1½ kg på smiley

    Så prøv at give hende et godt killingefoder... Det kan aldrig skade på en tynd kat, da der ikke er noget i alm. foder som ikke er i killingefoder.. Foder til killinger indeholder bare lidt ekstra af nogle ting smiley


  • #3   26. okt 2009 Ok jeg vil købe noget godt killingemad til ha på vej hjem.. smiley
    Og så må han osse få lidt cremefraiche hvis han vil have det.


Kommentér på:
Min kat skal tage på..

Annonce