{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indekat, udekat , igen indekat ..
  • #1   15. jan 2011 Ja, det kan meget vel blive svært.


  • #3   15. jan 2011 Saa det mest optimale ville være at finde et nyt hjem til ham , hvor han kan være udekat ?

  • #4   15. jan 2011 Tja, du kan jo ikke nå at finde et nyt hjem til ham inden i morgen, hvor du flytter. Så du må jo se hvordan det går med at gøre ham til indekat. Går det så slet ikke, må du give dig tid til at finde det rette (varige) hjem med udeadgang.

    Forresten hvis han ikke er kastreret, så er det på høje tid at få det gjort.


  • #5   15. jan 2011 Ja , det må jeg prøve ..
    Der er ikke så meget andet og gøre ..

    Jamen jeg kan skam ikke få det gjort nu, da jeg også lige skal kunne leve resten af måneden ..


  • #6   15. jan 2011 Så må du få det gjort næste måned smiley
    En fertil kat vil næppe trives indendøre - og med stank af hankattestrint vil du nok heller ikke smiley



  • #7   15. jan 2011 Jamen har klaret sig fint indenfor uden at tisse eller noget her inde ..
    Han laver alt udenfor smiley

    Tror jeg har set ham i kattebakke to gange , men det var kun småt ..

    Men det skal også ske her snart ..


  • #9   15. jan 2011 Felis ..

    Li nu bor jeg ved min bedstefar på et meget lille værelse .. Og det er skam ikke altid i starten jeg har opdaget den er smuttet ud, hvis jeg sq ud med hunden ..

    Men jeg kan skam ikke gøre for at jeg finder en lejlighed hvor jeg må have husdyr i, pga jeg har en muskelhund , der ikke må være en dyt steder mere ..

    Ja , men hvis den gør det må jeg finde et andet hjem til den , og hvis jeg ikke kan det så er der ikke andre udveje ..

    Men nu tager jeg chancen op og prøver det ..


  • #10   15. jan 2011 Bettina S: Du kan selvfølgelig altid prøve, men alt afhængig af hvordan din kats sind er, er det lidt suynd.. (efter min mening)
    Hvis det er en kat som har vænnet sig til udelivet og nyder det, vil det nok blive meget svært for den at skulle være indekat..
    - Bare husk på om kattens personlighed ændrer sig.. Nogle katte kan sagtens klare det, andre kan bare ikke..

    - det med om katten smutter med ud må næsten være et spørgsmål om at tage ansvar og holde øje med katten.. Men lad det være hvad det er,
    tillykke med din nye lejlighed, håber du finder ud af det.. smiley


Kommentér på:
Indekat, udekat , igen indekat ..

Annonce