{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Tynd afføring {{forumTopicSubject}}

Hej smiley

Jeg så tilfældigvis lige min ene kat lave "stort" på toilettet, og der kom noget tynd afføring ud til at starte med, dog efterfulgt af "normal" afføring.

Er det normalt? Det er første gang jeg oplever lidt tynd afføring fra ham...

Han får RC babycat tørfoder, og har fået lidt laks i sovs fra whiskas i små portioner et par gange over de sidste 5 dage..
Men indtil idag har det ikke ændret hans afføring..

På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tynd afføring
  • #1   24. mar 2011 Hej Rasmus:
    <i> Jeg er helt sikker på at det er Pga Whiskas-en... Og et godt råd Lad være med og fodrer med Whiskas det er ''Bestemt ikke godt. Så hellere købe et andet Vådfodrer og fodre med... Lux fra Aldi er udemærket hvis man ikke har så mange penge til og købe Lusux vådemad af kvalitet.. Mvh Laila...


  • #2   24. mar 2011 Vil lige støtte op om hvad Lala skriver... Mine katte får også dårlig mave af Whiskas, men Lux fra Aldi, som oveni købet er billigere kan de godt tåle smiley

  • #3   24. mar 2011 Tak for jeres svar. Det vil jeg holde mig fra i fremtiden så.

    Han blødte til aften lidt ud af numsen, var over det med det samme, intet at se i afføringen og det stoppede efter 20 sekunder. Tror måske det er slåskamp med søster, eller evt de krystaller i hans toilet der evt har ridset ham i numsen smiley Han virker i hvert fald super frisk

    Men holder øje med det..

    Hav en god weekend til jer.



  • #4   24. mar 2011 Hej.
    Katte kan have blod i afføringen, hvis de er stressede. Vores bengalkat Luna var hos dyrlæge af samme grund, da vi hentede hende, og hun var ude på en lang køretur og bagefter skulle vænne sig til nye omgivelser.
    Men - som du kan se - hun trives fint nu og er alt andet end stresset.
    Tove


  • #5   25. mar 2011 De bløder nu ikke af stress, men det kan bløde hvis katten har irriteret mave, da det kan give små rifter i tarmen.

    hvis han forsæt har tynd mave, så giv ham lidt udkogte ris med hvid fisk eller kylling.. det du kan gøre det er at koge lidt kylling sammen med ris, i ca 1 time..


  • #6   25. mar 2011 Hej tak for tips.

    Jeg har dog ikke brugt dem, da hans afføring igen er normal. Jeg har en mistanke om at han evt har spist en krystal fra hans toilet.. For jeg fangede ham imorges igang med at spise/tygge en krystal, men fik den ud af munden, og har nu skiftet til noget helt andet materiale i hans toilet. smiley


  • #7   25. mar 2011 Lyder meget fornuftigt smiley Og meget sandsynligt, at det kan være sådan én han har spist og været årsag til det hele smiley

  • #8   25. mar 2011 Krystallerne giver ikke ridser i numsen. Det hænger formentlig sammen med afføringen. Nu ikke lave alt for mange hjemme-teorier. Tag til dyrlægen, når katten er syg, eller ring i det mindste og få en snak, om det er nødvendigt med en konsultation.

Kommentér på:
Tynd afføring

Annonce