{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.103 visninger | Oprettet:

Han kat tisser og skider på gulvet.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en han kat på ca. 10 måneder (billeder ses i album)
Han er begyndt at tisse og skide på gulvet, han gider ikke rigtig at bruge katte bakken mere, han har ellers brugt den flittigt indtil for 1 måned siden..

Har skiftet katte gruset, men er gået over til det gamle mærke da jeg troede det var det, men det var det ikke..

Nogle gode råd der ude?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han kat tisser og skider på gulvet..
  • #1   27. sep 2011 Han er født sidst i Oktober og fik ham i starten af december sidste år..

  • #2   28. sep 2011 Nu har jeg lige kigget hans papir igennem, og havde set forkert.. han er født d. 29/8..
    Så det er ikke for at han har været for ung..


  • #3   28. sep 2011 Det skal lige siges at han er døv, så kan ikke skælde ham ud når han ikke bruger bakken, så han er svær at opdrage..
    +
    Så har jeg fået en kat mere, men de har kunnet sammen lige fra starten af..


  • #4   28. sep 2011 nej.. men han skal vide at det han gør er forkert..

    Det var vel nok i juni/Juli måned..


  • #5   28. sep 2011 Jeg har lige kigget i hans profil og det fremgår ikke, om han er kastreret.
    Er han ikke det, har du forklaringen, og så ville jeg skynde mig at få det gjort, INDEN det bliver en vane og INDEN han for alvor begynder at strinte.

    Du skriver også, at han mjaver meget højt, <b>selvom</b> han er døv.
    Det er et kendt problem, at netop døve katte majver meget højt.
    Prøv at Google på døve katte og læs om de problemer, der kan være med dem, og hvordan de evt. kan afhjælpes.


  • #6   28. sep 2011 han er blevet kastreret, det blev han da han var gammel nok, og der blev han også chippet..

  • #7   28. sep 2011 Skal de to katte dele en bakke, eller har de hver deres? Hvis de skal dels kan det være derfor han er blevet urenlig.

  • #8   28. sep 2011 De har haft hver deres bakke, men da de alligevel brugte den samme, så har de kun en nu og den bliver skiftet jævnligt, for hvem gider at gå på et beskidt toilet..

  • #9   28. sep 2011 Ja det er det jeg mener med at den bliver skiftet..

    men spørgsmålet er så, hvad kan man gøre


  • #10   28. sep 2011 jeg har bare næsten lii haft en kasse mere op, og har som sagt skiftet til nyt grus..

  • #11   29. sep 2011 Min begyndte på det fordi hun havde haft en dårlig oplevelse med lågen på bakken. Da jeg fjernede låget så holdt det op. Måske har han haft en dårlig oplevelse med bakken?

Kommentér på:
Han kat tisser og skider på gulvet..

Annonce