Kat bange, men nysgerrig over hvalp {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Vi fik i går den mest fantastiske Bichon Frisé hvalp hjem. Den ene af vores katte ser nysgerrig til fra afstand men tør ikke nærme sig hvalpen, den anden er bange for hende, så snart hvalpen ser på min kat løber hun lidt væk. Men samtidig er min kat vildt nysgerrig og kan godt lække sig ved siden af hvalpen med 1 meter til $,5 meters afstand. Så selvom hun virker bange er hun alligevel vildt nysgerrig og hun er også den af kattene der plejer at være ovenpå og fræk af sig. Jeg ved godt der kun er gået et døgn fra hunden er kommet til nu.
Men ville hører jer om jeres erfaringer, om det bare kræver tid eller om der er noget jeg kan gøre (IKKE presse dem sammen, det ved jeg er en dum dum ting). Tænker bare at de ikke vil snuse til hinanden (sker en gang imellem) så sker der aldrig noget ? Måske jeg bare skal være optimistisk ?
Hilsen Sophia
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 70 Svar: 377
Vores hvalp er slet ikke så opsøgende på kattene, hun er meget mere "ligeglad" kan man sige, hun går bare forbi dem og kigger måske kun på dem en gang i mellem. Så hunden er intet problem hvis kattene bare ville gå hen til hende og snuse eller prøve at lege så tror jeg det ville være perfekt.
Men må se tiden an så
nov 2010
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 72 Svar: 322
Vi har lige haft mine forældres hund i 14 dage og Molly hader den hund virkelig.. Selvom hun aldrig har gjort hende noget... FÆrste gang hun så hende gik Molly (katten) hen imod hunden.. og lidt nærmere og så begyndte hunden at logrer med halen og så hvæsede Molly ellers og løb med 380 km i timen ind i stuen hahaha
Så siden har de ikke været tættere på hinandne end 10 meter
nov 2010
Men allerede i dag går det bedre, små fremskridt er meget bedre end ingen
Kat bange, men nysgerrig over hvalp