{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

ville lige starte med at sige dette {{forumTopicSubject}}

Jeg er Lisas mor og ville lige fortælle at Lisa havde fået stjålet denne konto af en anden kvinde /pige og vi nu har fået vores bruger konto igen efter hjælp fra firmaet INVIO.

Jeg håber nogen på KG der har en dårlig smag i munden efter alt dette, at skrive Lisa den liderlige på hendes konto og brugt den flittigt til at svine folk til er fandme frækt....

Kan se der er skrevet en masse privat beskeder til folk i et meget frækt sprog og jeg er bare så ked af dette er sket.

Håber folk ville melde frem da jeg ikke orker at læse alle de ubehagelige beskeder igennem i beskedcentret.

Jeg kan se hun er smidt ud af denne gruppe efter at der er skrevet en masse grimt fra Lisa profil.

Ville lige oplyse Lisa er 11 år og hverken kender de ord der er brugt eller kan skrive som der er skrevet fra denne konto.

Knus Rikke
Lisas mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ville lige starte med at sige dette
  • #1   7. jun 2009 Hej Rikke & Lisa.
    Tak for beskeden.
    Jeg er ked af den situatuion i har været i, men håber i tager den nye invitation til gruppen, som tak for jeres ærlighed og kamp for, at jeres profil ikke bliver misbrugt af andre.
    Jeg håber i får glæde af gruppen og kattegalleri selvom, at i har været udsat for dette.
    Hilsen Pamela.


Kommentér på:
ville lige starte med at sige dette

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce