{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
601 visninger | Oprettet:

Toulouses Dyrlæge tur. {{forumTopicSubject}}

Nå men nu er Toulouse så kommet hjem fra dyrlæge og hun mener han har fået en Corona virus ude på udstilingen. Han har feber, tynd mave og har nok også noget på blæren... Da det ikke virker til han har tisset et stykke tid.

Han fik et skud antibiotik, et skud mod smerte og kvalme, fik noget skånekost(let fordøjelig) og noget lækker dåse mad som han ikke burde kunne sige nej til...

Hvis han ikke for tisset inden i morgen tidlig så skal han have lagt kateter.

og hvis ikke han har det bedre i løbet af denne uge skla han have en total undersøgelse, Blod prøver, urin prøver og the works....

Ved ikke helt om jeg skal være glad eller ked over dette...

Knus Naja


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Toulouses Dyrlæge tur.
  • #1   8. nov 2006 Naja: Åhh, hvor er det godt at han er under behandling nu smiley

    Det skal nok gå.. sagde hun noget med at holde ham isoleret fra de andre katte?


  • KF *
    KF * Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 60
    #2   8. nov 2006 den slags historie, gør at jeg aldrig ville tage mine katte til en udstilling. Det er ikke det værd smiley

    virusser blusser op ved stress.
    og stresset er der jo ingen tvivl om kattene er på udstillinger smiley

    Håber Toulouse snart får det bedre.


  • #3   8. nov 2006 Nej hun sagde at vi skulle holde øje med dem, for hvis de stod til at få det ville de allede være smittet, men det var ikke sikkert de andre ville udvikle det.

    Naja


  • #4   8. nov 2006 Naja: Øv altså.. og det kan vist blusse op igen næste gang han stresses, kan det ikke? smiley

    Har du tænkt over om I vil tage til flere udstillinger? smiley


  • #5   8. nov 2006 Mange katte er raske smitte bærer af den der corona virus, og når de er raske smitte bærer vil de som regel altid en gang i deres liv få såsan en tur som Toulouse har nu.

    Corona virussen for de i kroppen når de er få uger gammel og der er intet man kan gøre ved den.

    Suk Naja


  • #6   8. nov 2006 Cemile... nej det har jeg ikke tænkt over....

    Naja


  • #7   8. nov 2006 Stakkels lille missemand. Det var godt ham kom til dr. dyr så han kunne få lidt lindring. Jeg ønsker ham rigtig god bedring og håber han er tilbage i god form igen snart. Rigtig god bedring.



  • #8   8. nov 2006 Naja: har skrevet til dig i BC smiley

    Og Cheer up smiley Det hele skal nok gå... han skal bare undgå at blive stresset en anden gang...


  • #9   8. nov 2006 Cemile.. har svaret dig....

    Jeg blir først glad når jeg kommer hjem til ham...


    Naja


  • #10   8. nov 2006 hænger corona virussen og FIP ikke sammen...?

  • #11   8. nov 2006 Puha Naja, jeg håber da at han kommer sig igen.. Og at det ikke bliver alt for omfangsrigt, både for hans og jeres skyld..

  • #12   9. nov 2006 Igår synes jeg stadig han var sløv og trær men det er jo også hårdt at være til dyrlægen..... men han fik både gjort nr 1 og 2 på bakken.... han ville satdig ikke rigtig spise.... men da jeg tilbød ham rejer kunnehan aligevel ikke sige nej... så han fik 5 rejer ned i går...... Og til min store forbavselse var han vågen da jeg stod på i morges... Så prøvede jeg at tilbyde ham det hills dåse foder vi havde fået hos dyrlægen men nej det var ikke lige sagen.... heller ikke tørfodret vi fik der ned var noget herren gad....... Men så havde tonny været så forudsennde at han havde købt Sheba med Tun og det ville han sq gerne have.......:-) Så han spiset en halv potion Sheba med tun.....(klapper i mine små hænder)

    Og der var ikke noget med at gå ind og lække sig nej han skulle ligge ude i gangen og følge med i min morgen rutine..... så jeg ser et lys forude...

    Knus Naja


  • #13   9. nov 2006 Ja jeg håber...
    Ja han skal have to piller om dagen i de næste fem dage.. og det er sådan nogen der skulle smage vidunderlig så der skulle ikke være problemer med at han vil spise dem... nu må vi se....

    Naja


  • #14   9. nov 2006 Ej Naja.. Det er da ikke så godt.. Håber han kommer sig..
    Skriv endelig med flere opdateringer.. smiley


  • #15   9. nov 2006 når der sker noget kan du tro jeg nok skal skrive...

    Naja


  • #16   11. nov 2006 Nu har jeg jo Sitter til dem i weekenden fordi jeg skulle over til det mørke... men han spiser nu god bidder og vådfoder i mindre potioner... og er vågen sammen med de andre misser....

    Men han er godt nok ikke meget for de der piller han skal have.... i går da han skulle have en den spyttede han den ud 4 gange.... ihhh altså...

    Naja


  • #17   13. nov 2006 hihi... der er kun to piler tilbage.... så tror ikke det blir aktuelt.... nomalt gemmer jeg jo pillerne i noget lækkert men denne gang havde han jo ingen spise lyst så måtte jeg jo gøre det på en anden måde...

    Men tak for tippet.

    Naja


Kommentér på:
Toulouses Dyrlæge tur.

Annonce