{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
449 visninger | Oprettet:

HJÆLP! (vægttab) {{forumTopicSubject}}

Godmorgen HundeGalleri.

Min kæreste og jeg flyttede sammen torsdag i sidste uge.
vi er begge flyttet fra steder uden trapper, til en lejlighed på anden sal...

jeg har så - til min store rædsel - her til morgen, fundet ud af, at jeg har tabt mig 5, næsten 6 kg!!!!!

så lille mig på 153 har nu en vægt på 45-46 kg!
ikke særlig smart....

jeg spiser og drikker som jeg plejer...

jeg skal helst tage mindst 3 kg på igen, men samtidig har jeg en kæreste der skal tabe sig, og som samtidigt har svært ved det.........

Hjælp.... Hvad skal jeg gøre.......????


Kommentarer på:  HJÆLP! (vægttab)
  • #1   8. okt 2009 Da jeg i sin tid skulle tabe mig og min kæreste skulle tage på, fik jeg lavet en kostplan hos en diætist.. Den er sammensat så man får det man skal have af KJ/kalorier/fedt osv.. Og det virkede.. Mens jeg lige så stille tabte mig, begyndte han at tage på smiley

  • #2   8. okt 2009 dirk sødmælk el. andet fedende - og spis mad med kalorier i (:

  • #3   8. okt 2009 Hyppige måltider er altid en god ting.
    Du kan også gå på apoteket,de har nogle brochurer om mad til småtspisende samt nogle forskellige proteindrikke,der også kan være en hjælp.


  • #4   8. okt 2009 Jeg ville sige at 45 kg er meget normalt, det kommer selvfølgelig an på din bygning. Jeg er 154 og jeg vejer 40 kilo, jeg er lidt mager men 45 plejer at være en okay vægt til mig.

    Jeg tror ikke man skal bekymre sig om sådan noget. Hvis der har været meget bekymring i ens liv plejer jeg også at tabe mig en 5 kilo. Men det kommer på igen man skal bare lade være med at tænke for meget over det. Mon ikke når dig kæreste og dig falder til at du bliver fedet op igen hehe:)


  • #5   8. okt 2009 45 er en perfekt vægt for dig..

    Jeg fik at vide man skulle trække 110 fra sin højde for at få sin ideal vægt, dvs for dig er det omkring 43, så nyd du bare din gode vægt smiley


  • #6   8. okt 2009 Det er bedre at udregne dit BMI, dit er 20, og det skal være mellem 20 og 24, så det er jo ok. Men nyd dog at du kan spise lidt af det hele. Jeg tager på bare jeg tænker på lækkerier

Kommentér på:
HJÆLP! (vægttab)

Annonce