{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
951 visninger | Oprettet:

Min datter bidt af fremmed løs hund!! {{forumTopicSubject}}

Idag kom min datter ulykkelig hjem og fortalte at en løs hund havde bidt hende, og hendes venstre ben vidner da oz derom........

Historien er den at hun og et par andre piger har løbet og leget i Skovkanten (lukket boligområde), da der pludselig kommer en lille hund farende og sætter sig i hendes venstre underben.
De andre piger undslipper og de løber hjem. Min datter når at se hende som gik med hunden, som for det første var løs og ikke må være det. Hun har selv en lille mørk Chihuahua, og fulgtes med en veninden der har en King Charles Spaniel.
Min datter hører hende sige at hunden kun vil lege, men dette er jo irrelevant, da min datter IKKE vil lege med den, og den er tydeligvis ude af kontrol.

Bidet er heldigvis ikke voldsomt, men der er da hul efter hjørnetænder smiley Ellers ligner det mest af alt en hudafskrabning, så hun er tydelig sluppet billigt, men jeg er rasende!!!!!!!

Det skulle efter sigende være en West Highland Terrier (Westie), der har gjort det og hende som gik med den kun skulle passe den, men der ophører min´viden oz :-(((

Jeg ved ikke hvem hun er og har siden gået rundt og ledt, men ingen har set eller hørt noget, nu overvejer jeg et brev i lokalavsien, og politiet er oz informeret, men da jeg ikke kender hendes indencitet er det ret svært!!!!!

Hvad ville I gøre??? Nogen gode råd???



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min datter bidt af fremmed løs hund!!
  • #1   25. apr 2010 det er meget svert for syntes det er synd vis den skal avlives på grund af det men selfølig vis det var min datter det var gået ud over var jeg også blevet sur men ville nok prøve at få fat i hin der ejer hunden og få en snak med hin om det

  • #2   25. apr 2010 det er jo ikke sikkert at den behøver at blive aflivet men jeg mener da at de skal ha at vide at den hund skal holdes i snor så jeg ville bestemt prøve at finde ud af hvem der ejer den, for det er ikke iorden at den bider, heller ikke selv om de siger den bare vil lege...

  • #3   25. apr 2010 Hmmm jeg er ked af det på din datters vegne, det må ikke have været rart at stå i hendes situation :o( Håber ikke at hun får hunde skræk pga den oplevelse.

    Men hvem h.... lader en hund som de passer gå løs ?? Det er da total uansvarligt og hovedløst. Dernæst så vil jeg understrege at det ikke er lovligt at have hunde gående løs hvis ikke man har fuld herredømme over dem, og det havde denne person tydeligvis ikke. Om jeg fatter hvor tankeløse folk kan være :o( Øv altså

    Hundeloven
    § 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.


  • #5   25. apr 2010 Mange tak for jeres søde ord og gode råd. Jeg skriver oz til lokal avisen og efterlyser hende og vil vide om hun går rundt med en god smag i munden, efter at min datter må gå alene hjem og fortælle os hvad der var sket....

    Hun elsker ellers dyr ubetinget men er nu blevet utryg ved små hunde, helt forståeligt.

    Og jo, hun er stivkrampe vaccineret. Ser det an til i morgen og derfra kan jeg kontakte vores læge som så kan kigge på det. Kan desværre ikke lægge billeder ind, men har taget billeder af hendes ben. Det rådede politiet mig til smiley


  • #7   26. apr 2010 Håber hunden bliver aflivet!

    Havde det været en Amerikansk staffordshire terrier, amerikansk bulldog eller lignene, var den sgu blevet aflivet, så hvorfor ik når det er en westie ????

    I det mindste skal de ha en kæmpe bøde, og krav om mundkurv!!!!!!!!


    Håber din datter har det bedre! (:


  • #8   26. apr 2010 Tak skal I ha. Hun er svagt i bedring, men noget forskrækket. Kæmper for at finde hunden, da den nemlig ikke skal slippe godt fra det.

Kommentér på:
Min datter bidt af fremmed løs hund!!

Annonce