{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
450 visninger | Oprettet:

Hunkat på besøg {{forumTopicSubject}}

Jeg har en hunkat på besøg til parring med Astro.
Hun er så bange og sidder i et hjørne og gemmer sig, hun er kommet ud på anden dag og nu oz flyttet sig. Men hun hvæsser af både katte og mig og min datter, hun har haft et rum for sig selv i min datters værelse. Og virker slet ikk til at hun falder til ro. Jeg kan sagtens røre hende trods hun hvæsser, hverken bider eller slår ud. Jeg sender hende tilbage imorgen, men hvad gør jeg næste gang hun kommer. Jeg sender helst ikk Astro derned da der er hunde og det er han slet ikk vant til.
Der er kontrakt på parringen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hunkat på besøg
  • #1   2. jul 2008 de har de oz haft mulighed for. Han tør ikk nærme sig hende overhovedet. Hun hvæsser bare. Kan godt se at det ikk helt lød sådan, men hun hvæser bare.

  • #2   2. jul 2008 Jeg har haft besøg før, og der har aldrig været noget. det er første gang jeg oplever det her.

  • #3   2. jul 2008 Hejsa...

    En parring udefra skal helst foregå i et rum, hvor der kun er de to til stede....og for min race - mainecoonen - er 2-5dagendet bedste tidspunkt at sætte dem sammen på....er pigen ikke nok i løb vil hun som Lis skriver - være bange.....
    En pige som er meget i løb vil for det meste være "ligeglad" med alt andet end det at blive parret.
    anna


  • #4   2. jul 2008 ja det siger jeg til hende, hun henter hende snart. For hun er virkelig bange. Jeg har sørget for de fik min datters værelse, men Astro har ikk rigtig ville i nærheden af hende og holdt sig væk. Han har kun lige stået 3 meter fra hende med forsigtighed og det er det eneste han har nærmet sig hende.

  • #5   2. jul 2008 Jeg tror lige netop hende her, vil være en som hankatten skal besøge...Jeg tror dette vil gentage sig uanset hvor meget hun er i løb.

Kommentér på:
Hunkat på besøg

Annonce