{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
843 visninger | Oprettet:

info om at opdrætte? {{forumTopicSubject}}

efter at jeg var i kontakt med en der skulle have købt min killing, men jeg ombestemte mig da jeg blev godt og grundig i tvivl om hendes motiv.

Jeg har hørt rundt omkring at der faktisk er en del der tror at man bare tjener kassen på at opdrætte katte..

nu overvejer jeg så om jeg skal nævne det på min hjemmeside, bare sådan til generelt info.

jer der opdrætter, har i nævnt noget om det på jeres hjemmeside??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  info om at opdrætte?
  • #2   17. sep 2008 ja det ved jeg heller ikke hvad jeg skulle skrive..

    Lis: du har også ret man bør jo heller ikke lave et helt regneskab over hvad man betaler og hvad man får + det ved man jo heller aldrig hvad udgifterne bliver.

    men det irritere mig bare at nogen tror at man parre kan parre en kat og så tro man bare tager pengene i lommen bagefter. hvis man er en smugle ansvarlig har man jo også forberedt sig godt og det er jo ikke gratis.

    men ja ved heller ikke hvad jeg skulle skrive


  • #4   17. sep 2008 tror bare at man må, hvis man møder en der tror det, så bare forklare at de der kan være gode og dårlige dage i ens opdræt.

    men ja nu har jeg fået skrevet jeg kun sælger fertil katte til reg. opdrættere, og de ved jo hvad den slags koster. :o)

    så må det vel egentlig være nok


  • #5   17. sep 2008 man bliver da i hvertfald ikke rig af det !!! og dem der tror det, må hjertens gerne komme og se mine dyrlægeregninger - og hvad jeg bruger på foder.

    men synes ikke du behøver at skrive det...og dog....du kunne jo sagtens lave et lille emne på hjemmesiden hvor du generalt beskriver det at være opdrætter og hvilke udgifter man har....


  • #7   17. sep 2008 krista: ja altså dyrlæge priser bare her på fyn er vidtforskellige, så hvis man bor på sjælland og spørg en fra landet i jylland hvad de giver for en vaccination så er der nok stor forskel jo,og mad og grus koster heller ikke det samme, så jeg kan umuligt sige hvad det vil koste for en anden at opdrætte jo hehe, måske de er uheldig deres kat skal have kejsersnit og det aner jeg da ikke hvad koster ved deres dyrlæge f.eks.

    men ja syntes bare det er undeligt at nogen tror man tjenner kassen på det...

    de penge jeg får for kattene, der dækker jeg først dyrlægeregner osv hvis det er noget tilbage kommer de på bines konto, og hvis hun ikke kommer til at bruge af den (uventet dyrlæge) jamen så står de der til næste gang hun skal have killinger, bliver f.eks brugt til en ny løbegård til killingerne eller andet der går til kommende killinger, så det er jo ikke fordi jeg går ud og køber nye ting til mig selv hvis der er noget i overskud.

    og hvis der er penge til overs bruger jeg dem heller ikke til bines mad, for hendes mad, grus, slik osv det er inregnet i mit budget så det er ikke sådan at salspisen på en killingen dækker bines madbudget eller noget som helst.


  • #9   17. sep 2008 ja det har du ret i :o)

    tror bare jeg lader det ligge, og ja fra nu af er det kun reg. opdrættere der må købe en fertil kat hos mig, så kan jeg være mere rolig.


Kommentér på:
info om at opdrætte?

Annonce