{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

gider ham ikke mere {{forumTopicSubject}}

Vi er ved at prøve og få vores hunkat parret og vi har derfor en hankat på besøg. Han har fået lov til at parre hende flere gange igår aftes og i løbet af natten (sikke en larm når man prøver at sove hehe) Men her til formiddag væser hun bare af ham og han mp ikke komme på hende... Hvordan kan det ligepludselig være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gider ham ikke mere
  • #1   29. maj 2010 Det kan skyldes at hun er meget træt når hun ikke rigtig har fået lov at sove.
    Hun skal jo også have lov at være sig selv lidt smiley
    Så gi hende lidt ro også er hun nok snart klar igen smiley


  • #2   29. maj 2010 regnede også med det var noget i den stil... skal også love for at de har kørt på... i vindus karme og det hele... og til moren var det meste fra vinduskarmene faldet ned hehe

  • #3   29. maj 2010 Nu er det jo også foregået omvendt! - Hunner plejer at komme til hannen det er rmindst stressende for begge parter.

    Du kune tage hunkatten ud lidt så begge kan få ro. Så kan du om et par timer prøve at sætte dem sammen igen


  • #4   29. maj 2010 vi er igang med det samme :O) vi fik hankatten på besøg igår, men han har stadig ikke fået lov at komme tæt på - hun hvæser også bare af ham, men virker absolute ikke uinteresseret :O)... Hvordan gik det da i satte dem sammen? Er jeres hunkat vant til andre katte? Hvor lang tid gik der før de begyndte at parre?

    /Lene


  • #5   29. maj 2010 Dette er vores andet forsøg da hun ikke blev drægtig første gang. Men første gang måtte han ikke komme hen til hende men hun var stadig nysgerrig, tror der gik to dage og så skal jeg også love for de parrede. Min hunkat er vant til at være alene så hun skulle bare lige se ham an inden han fik lov at komme hen til hende men det gik fint. Hun har også væst meget af ham og slået ud efter ham. Denne gang kom han igår ved 3 tiden og de parrede allerede igår aftes og har gjort det hele natten.

  • #6   29. maj 2010 oki takker... Det er jeg glad for at høre :O) Var ved at være bange for det aldrig ville lykkes.. vi ser lige tiden an, han kom jo lige igår eftermiddags, så hun skal lige have lov at se ham lidt an.. hun er også blevet mere intra i ham i løbet af i dag... ofte sidder hun med maven mod gulvet og numsen helt i vejret, men hvis han så nærmer sig hvæser hun og slår ud efter ham.. Men det lyder meget li det i har oplevet første gang, så jeg tror stadig på det :O) hehe

    Mange tak


Kommentér på:
gider ham ikke mere

Annonce