{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Missemor slår killinger {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig norsk skovkat som har sit andet kuld killinger. De er 4 uger og 3 dage gamle. De piver ufattelig meget, ja hele tiden når de høre en af os her hjemme komme eller snakke og de kravler op af benene på os. Hvis de kommer over til missemor blever hun sur og væser og slår dem vilket jeg syndes er underligt. Har tjekket hende for bidsår og rødme omkring patterne men der er intet hun blever heller ikke sur hvis jeg rør dem. Her til aften gav jeg så de små noget modermælkserstatning som jeg har købt for en sikkerheds skyld og de drak lystit af det og der kom lidt mere ro på her hjemme, de har selvfølgelig også adgang til alm. mad + vand. men hvorfor gør missemor pludselig sådan mod hendes killinger? på en weekend er de blevet tynder de små så det bekømmer mig da en smule at hun ter sig sådan. Om natten når jeg går i seng tager jeg alle killinger og missemor med i soveværelset og der kan hun så godt ligge sig og give dem mad. håber nogen kan hjælpe for sådan her var hun ikke med det første kuld dem gad hun godt og var meget mere sammen med...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Missemor slår killinger
  • #2   26. okt 2010 Hvad giver du mormis og de små at spise ? Det lyder til at hun ikke har så meget mælk mere. Så de små skal absolut igang med fast føde.

  • #3   26. okt 2010 Hun får rc killingefoder og hun har selvfølgelig frit adgang til det hele døgnet. hun har lige fået ormekur da hun er ekstram tynd efter hun har født og jeg har virkelig svært ved at få hende til at tage på smiley 3 af killingerne spiser selv, men den sidste er ikke meget for det og han nægter at tage flasken som jeg har købt til ham da de andre godt vil drikke den modermælkerstatning jeg giver dem i en skål... Men vil prøve at starte op på p. pillerne også må jeg hjælpe hende så godt jeg kan med erstatning og alm. killinge foder...

Kommentér på:
Missemor slår killinger

Annonce