{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hvad giver I jeres MCO ? {{forumTopicSubject}}

Ja, så er det imorgen vi skal ned og hente vores to "små" misser, to MCO damer. smiley Og ihh hvor vi glæder os !

Og af ren nysgerihed kunne jeg godt tænke mig og høre hvad I gav jeres og hvorfor.

Vi får self noget af det de plejer og få, og regner osse strækt med at de kommer til og forsætte på det.

noget helt andet, jeg mener ikke det vil gøre det store at fx vores huskat, spiste det de fik og de spiste det hun får. Altså så de har to skåle med hver deres mad i(tørkost), en til mco og en til huskatten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad giver I jeres MCO ?
  • #1   1. okt 2012 Kan I ikke bare lave et langsomt foderskift, så alle kattene kommer til at spise det samme foder?
    Min får Porta 21


  • #3   1. okt 2012 Det kan vi godt jo. Men tænkte at der er jo noget som "hjælper" dem til at skifte alt det pels osv, derfor var det måske meget godt at de have adgang til noget foder til mcoere.

  • #4   1. okt 2012 Jeg har en huskat, en Sphynx og en Maine Coon gående, og de får det samme foder. Her fodre jeg primært med vådkost - herunder Applaws, Smilla, Porta 21, LUX m.fl. - mens tørkosten er sekundær. Her får de en blanding mellem Porta 21 Grain Free og Acanca grasslands eller Acana prairie.

  • #6   1. okt 2012 Jeg giver mine foder til store racer. Enten Royal Canin Maine Coon, eller Sanabelle Grande (den får de lige nu, da de brækker sig af den anden).

    Den eneste grund til at jeg fodrer mine med den slags foder er, at de meget nemt forsluger sig og derfor kaster deres mad op igen.

    Især Toulouse sluger stykkerne hele og så kommer det som regel op igen:-( Desværre brækker han nemt RC Maine Coon-foderet op igen, så lige nu får de Sanabelle, hvilket gør at jeg må leve med en stinkende kattebakke:-(


Kommentér på:
Hvad giver I jeres MCO ?

Annonce