{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
739 visninger | Oprettet:

Charlotte L
Charlotte L
Tilmeldt:
23. sep 2012
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9

Blærebetændelse?? {{forumTopicSubject}}

Hmm... Jeg har en dejlig lille hun kat, som er begyndt at tisse lidt mere end hun plejer, og syntes ikke hun tisser så meget af gangen... Men nogle gange kan der godt gå flere timer i mellem?

Jeg har før haft en kat med blære betændelse, og hun gik på kassen konstant, altså bortset fra når hun sov... og hun havde også betændelse eller hvad man skal kalde det, der kom ud bagi og vaskede sig hele tiden..

Men Holly her, spiser og drikker som hun plejer, og har lige kværnet en tallerken dåsemad.. Så syg virker hun ikke, hun vasker sig ikke og der intet at se bagi hende..

Så mit spørgsmål er vel om i har prøvet at katte er begyndt at tisse lidt mere nogle gange, eller om det måske er starten på en gang blærebetændelse og en tur til Dr. Dyr...?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blærebetændelse??
  • #1   10. okt 2012 En kat behøver ikke nødvendigvis at vise at de er syge. De viser det faktisk meget sjældent og når de gør, så er det allerede meget alvorligt. Jeg ville personligt selv, ved den mindste tvivl, henvende mig til dyrlægen.

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #3   10. okt 2012 Nej det er rigtig at katte ikke viser smerte, syntes også det er derfor man kommer så meget i tvivl med sådan noget...

    Altså da vi fik den anden tjekke hos dyrlægen sagde de det var blærebetændelse den anden kat havde :S

    Men ja, nu ringer jeg og får en snak med dyrlægen og så der jeg hvad de siger...


  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #4   10. okt 2012 Har nu en tid ved dyrlægen, for at få den lille kat tjekket... smiley



  • #5   10. okt 2012 Pøj pøj hos dyrlægen

  • Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 9
    #6   10. okt 2012 Tak skal du have... Nu har vi været afsted og skal derud igen i morgen med en urinprøve og et ekstra tjek... Håber ikke der er noget, men at hun bare lige har haft en sjov idé om at tisse lidt mere...


Kommentér på:
Blærebetændelse??

Annonce