{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.505 visninger | Oprettet:

Kat med allergi? {{forumTopicSubject}}

Nogen der ved, hvad tegnene er på at ens kat har allergi? Jeg har prøvet at google, men der kommer af gode grunde kun resultater frem med mennesker der har katteallergi smiley

Sagen er den at jeg har en langhåret hunkat der den sidste uges tid har tabt noget pels over halen, og er også blevet lidt tyndpelset rundt om haleroden. Jeg synes at hun klør sig meget og samtidig synes jeg at jeg kan mærke nogle små sår rundt omkring på hendes hud, men dette kan også skyldes at hun er udekat og har været oppe at toppes med naboens katte, det sker engang imellem smiley Ellers er hun præcis som hun plejer, jordens gladeste kat, snakker meget, spinder hele tiden, har (måske!) tabt sig lidt men det kan sagtens være fordi at hun har mindre pels at det føles sådan tænker jeg, for hendes appetit fejler i hvert fald ikke noget smiley Hun får ikke andet foder en sit Royal Kanin. Hun får jævnligt loppekur og er tilset af dyrlægen med de vaccinationer det er anbefalet smiley Vi har en anden kat som intet har.

Jeg tager hende selvfølgelig til dyrlæge hvis det er nødvendigt, men hun har MEGET let til stress og en tur til dyrlægen = flere dage hvor hun gemmer sig under sofaen, så det er ikke noget jeg ønsker at udsætte hende for hver gang der er en lille ting smiley Men indlægget er bestemt ikke skrevet for at hun skal hjemmedianostiseres så jeg kan spare penge eller sådan noget, jeg ønsker bare nogle kyndige menneskers syn på sagen smiley

Hilsen Line og Malou


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat med allergi?
Kommentér på:
Kat med allergi?

Annonce