{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.039 visninger | Oprettet:

Killing med tynd mave {{forumTopicSubject}}

Jeg søger gode råd til min lille Anton på 8 mdr som de sidste tre-fire dage har haft tynd mave. Der har ikke været nogen ændre i hans kost, det er bare kommet lige pludselig og han virker stadig frisk og legesyg men han sover en del.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Killing med tynd mave
  • #1   6. jan 2013 Hvis det har stået på konstant i 3-4 dage og ingen ændring har været, så ville jeg godt nok søge dyrlæge, den kan enten have orm eller fået sig en infektion begge dele skal undersøges og behandles af dyrlægen..

  • #2   6. jan 2013 Hvis det er noget der kommer periodevis med tynd mave kan han ske at være "strengkat" jeg havde en dejlig dreng som var strengkat.. har lige indsat en forklaring på ordet strengkat.. under alle omstændigheder skal han en tur til dyrlæge smiley

    “strengkat”. Den streng jeg hentyder til er en streng som går fra hans navle og til leveren og som tarmene “hænger på” ligesom om det var en tøjsnor. Strengen har alle nyfødte katte – idet det er strengen som har indeholdt det blodkar som forsynede den ufødte killing gennem moderkagen i foster stadiet. Normal springer denne streng når killingen vokser, men i enkelte tilfælde kan den være for sej, og så giver det præcis de periodevise diarre tilstande som du beskriver.

    Dette er fra et svar som jeg fik fra en dyrlæge, en efterfølgende undersøgelse viste så at det var korrekt. Problemet blev løst med en lille operation hvor strengen sprænges og så var det slut med hans maveproblemer


  • #3   6. jan 2013 1000 tak for jeres svar smiley
    Jeg vil kontakte dyrelægen i morgen smiley


Kommentér på:
Killing med tynd mave

Annonce