{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
766 visninger | Oprettet:

Neutraliseret katte {{forumTopicSubject}}

Hvilket mad giver i til neutraliseret katte, mine dyrelæger anbefaler at man give dem noget der er til neutraliseret katte? Lige nu får de Maine Coon kitten, og når de er lidt ældre ville jeg gå over til det almindelige Maine Coon foder. Hvad mener i der er det bedste?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Neutraliseret katte
  • #3   20. jun 2013 Mine får også dåsemad 2 gange om dagen smiley

  • #4   20. jun 2013 Mine katte får til neutraliserede, eller det vil sige de får en blanding hvor et af produkterne er til neutraliserede og de 2 andre ikke er smiley
    Men af en grund udelukkende og det er at det til neutraliserede katte forbygger mod krystaller i urinen..

    Men min mening er faktisk at man ikke behøver at give til neutraliserede, de fungere fint på almindeligt katte foder..


  • #8   20. jun 2013 Der er som regel ikke meget "krudt" i kastratfoder. I mine øjne er noget af det sågar så dårligt, at det minder om hønsefoder ... og helt ærligt: Kastratfoder er blot et salgsgimmick. Der findes jo heller ikke specielle kastrat-mus i naturen.

    Ellers er jeg enig med Lotte omkring, at vådfoderet er langt mere virksomt.


  • #9   21. jun 2013 Mine får skam også masser af vådfoder, men den store er ikke så god til at drikke vand, så jeg kommer ekstra vand ved vådfodret, men vil bare ikke tage nogen chancer, så derfor vælger jeg personligt det foder der forebygger mod krystaller, da hun har haft det.. Mit valg.. smiley

Kommentér på:
Neutraliseret katte

Annonce