{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
698 visninger | Oprettet:

linda K
linda K
Tilmeldt:
18. okt 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Fodre min kat. {{forumTopicSubject}}

Hej Herinde.
Jeg har 2 hankatte som er brødre,den ene er så lidt efter den anden,så han ikke er så meget hjemme.
Jeg har så fundet ud af at han er flyttet ind hos en dame på 80 år ,som køber kattemad og fodre ham, han hygger i sofaen med hende , men bliver lukket ud om aften ,så han er ude om natten , han kommer også hos mig og spiser .
Jeg har sagt til hende at jeg ikke vil have at hun fodre ham , og at det er min kat ,og at han er øretatoveret i begge øre hvilket hendes datter også har set , er faktis lidt gal i skralden over at de bare lader en kat flytte ind og fodre på den,,jeg under hende godt at hun hygger med min kat , men er ked af at hun fodre ham, det virker som om han har snydt os alle sammen :o)
Hvad ville i gøre ,tror ikke hun vil stoppe med at fodre ham, selv om hun har lovet mig det .og kan jo ikke lukke ham inde da det også er synd,skal jeg bare finde mig i det eller hvad kan jeg gøre .
PFT Hilsen Linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fodre min kat.
  • #1   18. okt 2013 Hvis jeg havde udekat, ville jeg nok være nød til, at acceptere, at andre gav den lidt man!
    Men at lukke døren og holde den inder, er i mine øjne ikke ok smiley


  • #2   18. okt 2013 Jeg ville i hvert fald ikke acceptere det, går rigtig meget op i mime kattes ernæring og det er MINE katte. Der er forskel på at den får lidt hist og her og så den finder et nyt hjem
    Derimod ville jeg se på muligheden for at hegne min have ind eller lave en løbegård.
    Og så virkelig slå i bordet og sig at hun skal stoppe uanset hvor meget den tigger, da den FÅR mad derhjemme.


Kommentér på:
Fodre min kat.

Annonce