{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.396 visninger | Oprettet:

Min killing er legetøjssamler {{forumTopicSubject}}

som overskriften siger så er min killing åbenbart stor fan af og holde orden på hendes legetøj.

Har lige brugt en time på og male nogle malerier. imens rendte hun rundt i sofaen og legede.
og først nu har jeg set at hun har været rundt og hente ALT hendes legetøj og lagt det op til sig. selv pinden med legetøj for enden har hun taget med. (dog kun pynten)

hvor er hun altså dejlig

Gør jeres katte også det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min killing er legetøjssamler
  • #1   2. dec 2013 Øh nej! Min mis roder! Men kan dog sagtens finde på at tage en pind med ind i soveværelset og hoppe op i sengen med den "vågn op! Jeg vil lege!"

    Men det ser super sødt ud! smiley


  • #2   2. dec 2013 Ha ha, hvor sødt. Her synes de at legetøj skal opbevares i vandskålen eller i mine gummistøvle... smiley

  • #3   2. dec 2013 Jennie : Ha ha ha. det må være noget af en overraskelse når der er mus i gummistøvlerne smiley

  • #4   2. dec 2013 Næhh min samler skam ikke sit legetøj, det ligger rundt om i huset, eller i hendes madskål smiley jeg glædes over at det nu er i madskålen det bliver lagt og ikke som tidligere i vandskålen, det var ret træls smiley

    Til gengæld har jeg så en kat som står på hovedet i sin legetøjskurv for at finde det stykke legetøj hun vil lege med når nu jeg har gået og samlet det sammen når jeg gør rent smiley :D det ser vildt sjovt ud, når hun står der med hele forkroppen nede i kurven og roder rundt smiley smiley


  • #6   2. dec 2013 Kan jeg ikke finde Mittis elskede bolte skal jeg under sofaen for, at finde dem smiley
    Når han vil lege kommer han med sin ynglings fiskestang, smider den ved sofaen og miaver, så skal der leges,,, jeg er også vågnet med den i sengen smiley


  • #7   3. dec 2013 Hvor kært at hun samler sit legetøj smiley

    Min Bjarne gider ikke rigtigt legetøj, men nogle gange om natten, kan han pludselig gå og mjave nede i stuen, og så pludselig kommer han drønende op på soveværelset med et stykke legetøj i munden, lægger det ved siden af sengen, og går så til ro.

    Bruno er glad for at lege med fjer og snore. De bliver lagt foran mig, og så kan jeg selv vælge hvilken en af dem, jeg kunne tænke mig at lege med ;-). (det sker mange gange dagligt især om vinteren, når haven er kold og kedelig).
    Han gider ikke lege med noget selv - jeg skal være med. Men måske kan han bare godt lide at eje legetøj. Det sker at han vælter kurven og så ligger han bare og kigger på alle sine sager (som han ikke gider lege med) :-S


    profilbillede
  • #8   3. dec 2013 Vores Frodo tager legetøjet med ud på badeværelset, måske fordi det er sjovere at jagte en lille tøjmus på det glatte gulv end på tæppet i stuen. Han tager boldene med op i badekarret og leger med dem der smiley

  • #9   3. dec 2013 Hahahaha Tinka hvor er han sød smiley

  • #10   3. dec 2013 Her ender legetøjet under skabe sofaer mv. Vi har MEGET så tosser mangler aldrig noget smiley
    Jeg har faktisk selv et par drillepinde med i seng, for et par gange i løbet af natten, går Sofus amok under sengen. Så leger jeg lidt med drillepinden (halvt i søvne) for at undgå at han sætter kløerne i datteren smiley


  • #12   3. dec 2013 Haha, dét legetøj har Bambi vist ikke selv ryddet op på smiley

  • #14   3. dec 2013 Ho ho Kristina - bolde i et badekar - det må være sagen.

    Forleden styrtede Flocke rundt og jagtede et lille stykke foldet papir, som hun havde fundet på sofabordet... (og som skulle smides ud)

    Det er ikke altid det store der skal til... smiley


  • #15   4. dec 2013 Sofus tager de vildeste ture med tørfoder pillerne! Han leger hellere med dem end legetøjet, nogle gange;-)

Kommentér på:
Min killing er legetøjssamler

Annonce