{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.063 visninger | Oprettet:

min killing er jaloux {{forumTopicSubject}}

Hej alle..

jeg har et problem med min killing.. han er SÅ forfærdeligt jaloux.. og jeg har snart prøvet alt..

Karlo bliver både jaloux på min kæreste og min egen kat.. det er simpelthen til at blive skør i hovedet af.. han vil slås med Hubert, han taber dog hver gang, men Hubert gider ikke problemerne med Karlo, og derfor trækker han sig væk fra mig..
når jeg skiller dem ad, så bliver Karlo destruktiv.. river lidt i en sofa, forsøger at æde et eller andet. har måtte trække en snor op ad halsen på ham.. det var pænt øv..

Karlo kan heller ik tåle at jeg putter med min kæreste, så får ena f sofaerne, stolene eller lign. en tur med kløerne.. ellers ryger der lige en plante i svinget. ja han er en rigtig lille tyran, når solen ikke drejer rundt om ham.

har I prævet noget, der minder om dette? og hvad gjorde I? har virkelig prøvet alt. skældt ham ud, nedstirret ham, pustet ham i hovedet, sendt ham væk.. ja you name it.. (vand virker ikke, han går tit med i bad!)

HJÆLP!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min killing er jaloux
  • #1   17. okt 2012 Han keder sig - savner en jævnaldrende at lege og tumle med. Kan man ikke få positiv opmærksomhed, kan man da få negativ opmærksomhed.

    Det lyder til at I er kommet skævt fra start med forventningerne til at få en ny killing i huset...og nu kører den onde cirkel, så killingen bliver mere og mere "stresset" over at I misforstår hans opførsel. Gå på biblioteket og lån en bog om katteadfærd - for mig lyder han som en helt almindelig killing som har krudt i måsen, og energi han skal have hjælp til at omsætte. Har I taget en killing som er udevant ind ?


  • #2   17. okt 2012 Og læs ellers denne tråd om samme emne : http://www.kattegalleri.dk/forum/generel-diskussion/100520-hjaelp_hvad_skal_vi_dog_goere_

  • #5   17. okt 2012 de har accepteret hinanden. de vasker og putter da sammen, men Karlo vil ikke have at jeg bruger tid på Hubert.. De leger også sammen, og der er ingen problemer..
    problemet opstår, når jeg vil nusse med Hubert.. har forsøgt at nusse dem begge, men Karlo blir lige tosset hver gang!

    Begge katte kommer ud.. selvom Karlo er mest en inde kat.. han gider ik rigtig ud, da han får tæv af naboens hunkat..


  • #8   17. okt 2012 jamen det gør jeg også.. Hubert får alt først.. godbider, mad, hilsen osv.. måske jeg bare tolker det forkert.
    Men når jeg tænker over det, så er der faktisk ik sket de store forandringer. Hubert har aldrig været det store kælepot. han vil gerne ligge på sit sted og sove, og så kan jeg få lov at nusse ham lidt engang imellem. hvor Karlo er stik modsat.. han vil så gerne nusse, putte og hygge..

    Begge katte kommer fra dårlige hjem, især hubert han var blevet efterladt. og Karlo kommer fra en stor katteflok i en meget lille lejlighed, så han var meget nervøs da jeg hentede ham.

    Så måske Karlo bare er bange for at miste "mig" til fordel for en anden, som han har oplevet som killing? (han er 7mdr)


Kommentér på:
min killing er jaloux

Annonce