{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVAD GØR JEG
  • #1   24. feb 2014 bliv ved med at kalde på hende, tag evt en pose med mad ud eller andet som hun forbinder med noget godt. hun er sikkert lige i nærheden og sikkert lidt bange
    det kan måske gå 10 min før end at hun kommer frem men det kan også tage et par timer eller mere. Men bliv ved


  • #2   24. feb 2014 Er hun ikke vandt til udeliv, ville jeg skynde mig, at drysse indhold af bakken rundt om huset og haven, så hun kan lugte, at hun høre til.
    Og så få hende efterlyst hurtigt, max et døgn efter hun er gået hjemme fra!


  • #3   24. feb 2014 PS, en åben dør ville jeg også have de næste timer.

  • #4   24. feb 2014 Jeg skal vel gå for langt væk fra hjem? Hun er kommet ud fra min kattesikredde have det er første dagundervisning har været derude

  • #5   24. feb 2014 Hav åben dør (og havelåge) indtil hun forhåbentlig snart kommer tilbage.

    Shit, det er da bare uheldigt. Men hun har boet hos dig et stykke tid, så hun ved hvor hun bor, og skal nok finde hjem.


  • #6   24. feb 2014 2 måneder har hun været her. Jeg bliver omkring boligen og kalder. Hvorfor siger hun ikke noget? Hun taler en del


  • #7   24. feb 2014 Måske er hun løbet for langt væk til at hun kan høre dig, eller har travlt med et eller andet, eller er forskræmt.

    Jeg krydser fingre for en snarlig god opdatering.

    (men sgu og fandens da osse, at man bøvler med hegn og det så ikke kan holde katten inde smiley )


  • #8   25. feb 2014 Bertemis er lige kommet hjem! Sådan en dum tøs

    Jeg var lige ved terrassen og kalde på hende, efter jeg lige har taget opvasken. Hun svarede og jeg hørte hende spring/kravle op, sikkert hvor hun også var røget den anden vej. På en af stolperne, hvor hegnet sidder fast. Det er åbenbart ikke nok med en tråd. Jeg kan ikke lige forklare det. Jeg sætter billeder ind i morgen.

    Jeg forstår ikke hvorfor hun fik så travlt med at kravle ud? Hun holdt sig pænt ved mig mens jeg var ude med hende og gik med når jeg gik ind? Så særlig sikker var hun ikke. Hunkat ikke spor skræmt da hun kom tilbage.

    Puha. Den dumme tøs havde fået kørt mig godt op. Hun er godt sulten nu


  • #9   25. feb 2014 Dét var godt smiley
    Hun har da sikkert nydt sin spændende aftentur ude i Store Verden, Men selvfølgelig ikke så smart, at hun får smag for mere end haven smiley
    Nogle katteejere er nødt til at lave både udhæng og dobbelte strømtråde.

    Godnat, I er sikkert begge trætte nu ;-).


  • #10   25. feb 2014 er din kat fertil, så husk at hun på de få timer kan være blevet parret

  • #11   25. feb 2014 Det er ikke nok med tråd. Vil du være helt sikker skal der sættes ordentlige buk på alle stolper og de skal være af en vis størrelse. Godt hun kom hjem.

  • #12   25. feb 2014 Godt hun kom hjem igen smiley

    Men ja hvis hun er fertil og kønsmoden, så hold lige øje med om hun er blevet parret, hvilket også kan være en ret god grund til at hun har søgt ud af indhegningen..


  • #13   25. feb 2014 Dejligt hun er hjemme igen smiley

  • #14   25. feb 2014 Dejlig hun er hjemme smiley


  • #16   25. feb 2014 Ih ja den dumme tøs altså!

    Hun er steriliseret. Det var hun inden hun kom på internat. Hun er blevet fundet ude og det er ikke til at vide hvor længe hun har været ude. Hun står i dag ikke og hopper for at komme ud. Jeg kan gå til terassedøren uden hun kommer løbende.

    Der er sat skråstykker på stolperne så der kan ligge hegn på men det lod vi være med at sætte på første omgang. Stødtråden stikker dog ud og jeg vil mene hun må ramme den for at komme over.

    Gartneren kom lige forbi for at se resultatet og jeg kunne bare ringe hvis det skulle op. Jeg vil se hvordan hun kommer ud men jeg ved ikke om jeg har nerver til det og at hun, som i skriver, får smag for mere udeliv.

    Jeg tænker dog at det stykke hegn må på, selvom det ikke bliver så kønt men vigtigere at holde Bertedyret inde. smiley

    De skulle alligevel komme igen for at sætte en træststamme i have i ca halvanden meters højde som hun kan kravle/kradse og sidde på. Sjovt nok så jeg lige at min nabo har en skøn stamme med gode siddestammef/tykke grenender på.



Kommentér på:
HVAD GØR JEG

Annonce