{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.267 visninger | Oprettet:

Hvad Gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg står i en lidt, nej faktisk en rigtig dum situation!.
Jeg og min kæreste er gået fra hinanden for noget tid siden. Men på daværende tidspunkt gik det forholdsvis roligt og fredfyldt. Hun sagde, at jeg kunne få lov til i 3 uger, at lade mine møbler stå, samt min kat kunne få lov at være der, indtil jeg kunne flytte ind i min nye lejlighed.
Da jeg kom tilbage, så havde tøsebarnet solgt min kat!!
Jeg er dum, for havde ikke fået hende chippet, da hun var så ung. Ved godt det ikke helt er en undskyldning, Men havde bestilt tid til neutralisering, samt chip. men så skete alt det mellem mig og kæresten, og så blev det ikke til noget lige der. Ville vente til jeg var kommet i den nye lejlighed og der var faldet lidt ro på det hele.

Min x-kæreste vil ikke give min adressen, navn eller telefon nummer på vedkommende hun solgte min kat til. Jeg ved min x nærmest pralede med, at hun havde snydt køberen. Hun havde vidst fortalt køber, at katten var ren MC med tavle. Men min kat, er en Norsk skovkat. (Dette er dog lidt overflødigt, da det egentlig intet har med sagen af gøre).

Jeg har ledt og ledt efter min missepige, da jeg savner hende så forfærdeligt!. Jeg så så for to dage siden, at vedkommende som havde købt hende, nu har sat hende til salg herinde!. Men der intet nummer - har nu skrevet til hende, for kan se der mange som har skrevet, og sagt de gerne vil købe hende.

har endda kontaktet opdrætteren af min kat, og fortalt dem det hele. men de kan jo intet gøre, før jeg har fået kontakt til denne køber. vedkommende har ikke været online længe nu, og ja - frygter lidt katten er soglt. smiley

nogle ideer til hvad jeg kan gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad Gør jeg?
  • #1   20. mar 2011 å så for to dage siden, at vedkommende som havde købt hende, nu har sat hende til salg herinde!. Men der intet nummer - har nu skrevet til hende, for kan se der mange som har skrevet, og sagt de gerne vil købe hende.

    Burde du ikke kunne skrive til hende, her inde så?


  • #2   20. mar 2011 Du kan næsten ikke gøre andet end det du har gjort og så bare håbe på at det lykkes for dig at få din lille kat igen.
    Derudover synes jeg at det er rigtigt tarveligt af din ex, for det lader til at hun har brugt et stakkels lille dyr som gidsel i jeres ophørte forhold. Hun skulle skamme sig. Jeg håber bare at du har skrevet i salgsannoncen osse, så evt andre interesserede kan se at det faktisk er DIN kat, de måske er ved at købe.
    Tja det kan godt være at du kunne have gjort noget anderledes, men det kan du bare ikke bruge nu, det er nogle grimme lærepenge du har fået ud af det.
    Håber at du får din lille kat igen.


  • #3   20. mar 2011 av en øv situation smiley
    altså jeg tænker lidt om du måske skulle snakke med en advokat omkring dine rettigheder, for det din x-kæreste har gjort er godt nok svinsk !


  • #4   20. mar 2011 Og håber forresten du får din missepige igen smiley

  • #5   20. mar 2011 Hej
    Tak for jeres støtte og råd.

    Til; camilla F - jo, har netop også skrevet til hende herinde, fordi hun i sin annonce ikke efterlader et nummer.

    Jeg vidste med det samme det var min misse pige. For som skrevet, så ville min x ikke udlevere navn, nummer eller noget som helst på køberen til mig. Men fandt heldigvis frem til navnet på køberen gennem en fællesven mellem mig og min x. Dog kun et fornavn på køberen. men da jeg så annoncen kunne jeg genkende min lille missepige, og sælgers navn stemmer overens med det navn på den person, som havde købt hende. Ved jo godt, det ikke er køberens skyld. Hun havde købt katte i god tro om, at min x rent faktisk var ejeren af katten. Men det gør jo utrolig ondt at se min kat er til salg. Havde ledt og ledt efter hende - men det svært at melde en kat savnet som ikke er chippet. Og det så der min store fejltagelse er. Ved opdrætterne kan bekræfte katten tilhører mig, samt hvis den nuværende ejer skulle være i tvivl, så betaler jeg gerne for blodprøver, som kan bevise katten er afkom af opdrætternes hun og han kat, der er forældrene til min yndige lille pige.


  • #6   20. mar 2011 Og har skrevet til nuværende ejer, at jeg også gerne betaler prisen hun har sat min missepige til salg for. Ønsker hende var hjem!,.

    Havde hende kun et halvt år, men hun sov i mine arme hver nat, slikkede konstant på mine fingre, og rendte efter mig overalt i huset. Hun var bare fars pige. smiley


  • #7   20. mar 2011 Og har skam tænkt meget over både at blande politi og advokat ind i det. Men som sagt, svært at bevise hun er min, når hun ikk er chippet.

    Det eneste bevis jeg har og som selvfølgelig kunne bruges. Var hvis nuværende køber ville gå med til, at der blev taget blodprøver af forældrene samt min kat, som så vil vise hun er afkom af dem. Opdrætterne har jo også sagt de står bag mig, og gerne vil hjælpe hvis de kunne.

    Men igen, svært at få kontakt med vedkommende, når hun ikke har været på i noget tid. Og samtidig, så begynder jeg at tænke. Stakkels lille Diva, hun flytter rundt fra højre til venstre. Og ved det kan ødelægge et dyr. Det bekymre mig det den nuværende ejer skiver i sin salgsannonce. At diva ikke kan med andre katte? - for det har Diva da altid kunne.

    Ej ved det ikke længere. Blev så glad og lettet da jeg så annoncen. For NU havde jeg jo endelig fundet hende. men.. syntes ikke der er andet end problemer og ting som går i vejen. Det kan blive en dyr fornøjelse det her. Håber blot på, at den nuværende ejer har bare lidt hjerte, og vælger at sælge hende til mig. For savner hende så inderligt! Og har jeg gjort i lang tid efterhånden.


  • #8   20. mar 2011 Øv hvor er det træls for dig Tobi smiley
    Det er sku lidt af en kattepine, og frygteligt synd når du så inderligt savner hende . men jeg er bare chokeret over at din x-kæreste virkelig har gjort noget så ondt mod dig og Diva når hun ved du holder af den lille mis smiley


  • #9   20. mar 2011 Hold da op en gimpe din x er smiley

    Håber du finder ud af det med nuværende ejer, at det lykkes dig at købe hende hjem igen.
    Mange tanker
    Pia, Charley og Chili


  • #10   20. mar 2011 Håber virkelig du kan købe katten tilbage, stakkels kat, og stakkels dig, og hold da op hvor håber jeg din x har en grim smag i munden, det bare for langt ude gøre sådan der!

  • #11   20. mar 2011 Diva, er det den hvide norske skovkat, der er her inde til 1000 kr?

  • #12   20. mar 2011 Ej hvor er det bare ondt gjort af din x smiley Håber virkelig at du får din lille missepige tilbage!

  • #13   20. mar 2011 For hulen hvor er det svinsk gjort af hende.. Jeg krydser fingre for dig og din lille kat,.. Husk at vend tilbage til os og fortæl hvordan det ender..

  • #14   20. mar 2011 Endnu en gang tak for jeres støtte. Det gør jo man holder modet oppe, og kamplysten kommer stærkere. Håber også at den nuværende køber vil svare tilbage på min pb, og vil sælge hende tilbage til mig. Det her hun hører til! Har aldrig elsket og holdt mere af et dyr, end jeg gør med Diva. For hun var seriøst alt i mit liv! Har haft så mange sjove timer med hende.

    Hvad angår min x. Så ja, ved egentlig ikke hvad jeg skal sige. Føler vrede og er dybt chokeret og såret over det hun havde gjort. Hun var bedøvende ligeglad og yderst kold idet hun forklarede mig, at hun havde solgt Diva. Og det endda på trods af, at i de to uger hun sagde hun med glæde ville lade Diva blive - der skrev og talte vi i telefon et par gange, hvor hun fortalte hvor godt Diva havde det osv. For kunne godt ha taget Diva med hjem til mine forældre iden tid jeg ventede på jeg kunne flytte ind i min nye lejlighed. Men samtdig tænkte jeg, at det ville være synd og sikkert stressende for hende, hvis hun skulle flytte rundt hele tiden. Og da min x jo tilbød den bare kunne blive der i de to en halv uge, før jeg fik nøglen, så troede jeg alt bare var godt.
    Men fik da en noget andet melding da jeg kom for at hente Diva. v

    Camilla F: Ja, det er hende Skovpigen Diva der er til salg for 1000 kr. Har jo som sagt skrevet til brugeren eller rettere denne Sofie. Og ja, holder mit vejr, og håber virkelig hun har så meget forståelse i sit hjerte, at hun vil lade mig købe Diva tilbage.


  • #18   20. mar 2011 Det en smuk kat, håber virkelig du kan købe hende tilbage, andet ville da være alt for langt ude, ville ha solgt dig hende tilbage hvis det var mig, bedre hun kommer hjem igen, end fler fremmede steder!

  • #19   20. mar 2011 What?! smiley Sikke da en led tøs smiley
    Nå, sket er sket, men for at forsøge at undgå, at der sker mere - fx at katten ender som fødemaskine eller vandrepokal - så er det med at få fat hende, der har sat katten til salg i en fart. Så bed Admins om at sende en mail til sælgeren om at hun har fået en vigtig pb fra dig. Så logger hun nok ind her.
    Krydser fingre for, at du når at få fat i sælger, så du let kan få din kat tilbage!



  • #20   20. mar 2011 Ansøg sælger om venskab - så burde hun i hvert fald få en mail fra KatteGalleri om, at der er aktivitet herinde.

  • #21   21. mar 2011 Lene, nej, det er ikke sikkert. Jeg har aldrig fået mail, når nogen har søgt om venskab. (Det må afhænge af noget med indstillinger på ens profil).

  • #22   21. mar 2011 Betyder det at det var dig der havde katten Sofie? og at det hele ender lykkeligt? eller hvordan?

  • #23   21. mar 2011 Hvor er det pragtfuldt af dig Sofie. En dejlig slutning på en ulykkelig historie. Hvor det glæder mig på Diva's vegne at komme HJEM. Et stort knus til dig Sofie, der er helt uden skyld i den modbydelige sag. Og tillykke til TOBI, håber snart dig og Diva finder den daglige rytme igen.

  • #24   21. mar 2011 Dejligt indlæg fra Sofie L smiley
    TOBI, du må da være glad?...


  • #25   21. mar 2011 Ej hvor dejligt at høre smiley

  • #26   21. mar 2011 Hvor er det godt, glæder mig til at høre om genforeningen.

  • #28   22. mar 2011 Ååårh en happy ending.... :o)

  • #29   22. mar 2011 Er rigtig glad.
    Har også talt med Sofie nu.

    den eneste jeg har lidt ondt af i denne sag nu, er hende som egentlig skulle have købt Diva og havde glædet sig, efter at have været oppe ved Sofie og besøge hende. Men hverken Sofie eller denne person var klar over, hvordan tingene egentlig hang sammen, og hvad der lå i det hele. Så på en måde, er jeg glad for at jeg fandt Divas annonce nu. Det ville jo have været endnu værre hvis nu Diva havde nået at blive solgt videre. ikke kun for den person som havde købt hende og troet hun nu havde fundet sig et nyt familie medlem. Men ligeså så mig og Diva. Syntes det synd hvis Diva havde nået endnu en gang at skifte familie.
    Men dejligt tingene nåede at ændre sig.

    Skal siges at både Sofie og den person som egentlig skulle have købt hende af Sofie kontaktede mig igår. Nåede ikke der at give en update herinde, da min søn ligger på hospitalet, så er ikke så meget hjemme ved computeren.

    Men dejligt at der findes ærlige mennesker, som faktisk viser sig, at have et stort og godt hjerte.

    Tak til jer alle!
    Når jeg får hentet dejlige Diva hjem, så vil jeg da helt sikkert få hende oprettet herinde, så I alle kan nyde godt af hendes skønne væsen smiley


  • #30   22. mar 2011 Årh hvor er det godt at høre for både dig og kattepigen.. smiley

Kommentér på:
Hvad Gør jeg?

Annonce