{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.351 visninger | Oprettet:

Lømmelalder igen eller? :) {{forumTopicSubject}}

Hej alle. smiley

Jeg har jo Jax som fylder 2år her d. 6/4.
Han var jo i lømmelalderen da vi fik Nunu, det stoppede ligesom så lidt da vi fik Nunu og Jax faldt til ro, legede ikke rigtig med legetøj, lidt som om han lod det værre til Nunu. Var meget afslappet, og havde lært hvad han ikke måtte og havde accepteret dette. smiley

Men.... Nu, gør han alt det han ikke må, laver ballade hvis muligt, han er begyndt at lege igen, en del endda. Dog stadig afslappet, men han får hans ture, hvor han bare skal lave ballade og lege.

Er han kommet tilbage i lømmelalderen eller hvad? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lømmelalder igen eller? :)
  • #2   27. feb 2014 Det er der nok noget om. smiley Han var det bare ikke sidste år, hvor det var først forår/sommer med Nunu, mest det der undre mig. smiley

  • #3   27. feb 2014 Altså min Fims er jo indekat, neutraliseret, alenekat og 3½ år.

    Hun får også de her ture ind imellem! Har prøvet at forklare hende, at hun ikk er en killing mere. Men det er ligesom hun ikke hører efter!:P

    Tror også lidt det er forårskådheden der sætter ind. Eller også bliver min bare aldrig voksen smiley


  • #4   27. feb 2014 Kan da godt være det bare er det så. smiley

  • #5   27. feb 2014 Måske han også "har fundet" sig selv mere nu end sidste år. M.h.t. at bo sammen med Nunu. Hvis du kan følge mig! Så nu skal den rigtig "ha' gas"!

  • #6   27. feb 2014 Jeg anser lømmelalder for noget mennesker har opfundet. Det er vel meget naturligt at katte bliver mere aktive, når foråret er på vej.
    Hvad er det da, han gør, som du kalder ballade?


  • #7   27. feb 2014 Tinka: Jamen, han er begyndt at stjæle ting der ligger fremme, er begyndt at skubbe ting ned fra hylder og sådanne ting. Hvilket han ikke har gjort siden han var killing. smiley

    Karina: Det kan sagtens tænkes, måske han har fundet ud af at det ikke kun er Nunu der må lege og sådanne ting. Vi har altid prøvet og få Jax til at lege igen, da han elskede det da han var lille. smiley Han har dog stadig nogle ting som Nunu ikke skal tænke på at stjæle, for så tager han dem og "gemmer" dem. smiley


  • #8   27. feb 2014 Han keder sig nok, og så må han jo selv finde på noget at lave.

  • #9   27. feb 2014 Det er bare ikke den fornemmelse jeg har af ham. smiley
    Men man skal aldrig sige aldrig, altså han er jo en kat, og ved godt de er sådan, og vil man ikke have de tager noget kan man gemme det væk.
    Men det værste er jo han gør det lige foran øjne af os. smiley

    Men hvad fanden vi elsker ham da alligevel.


  • #10   27. feb 2014 Sanne **Men det værste er jo han gør det lige foran øjne af os.**

    Det er nok det, der er meningen ;-). Uden tilskuere til hittepåsomheden ville det nok ikke være så sjovt.


  • #11   27. feb 2014 Nej muligvis ikke. smiley

  • #14   27. feb 2014 Mine mærker også foråret, og kombineret med, at jeg har været syg og der ud over ligger en del på grund af ryg problemer, så haven er det som hjælper smiley

    Idag har de så været super stille, det er helt normalt med en stille dag, når jeg har haft Emma på overnatning smiley der er lidt for meget aktivitet for dem smiley


    profilbillede
  • #15   28. feb 2014 Min den ældste blev også lynhurtigt "voksen" da jeg fik en killing mere, men nu 7-8 mdr senere er hun igen blevet den legesyge kærlige kat som hun var før den anden kat kom ind. Tror bare nogle er "fornærmede" i længere tid end andre smiley

  • #16   28. feb 2014 Da jeg fik lille Silla havde Silke ikke leget ret meget i flere år. Hun er en noget ældre kat. Jeg troede ikke hun gad lege. Da hun så havde kigget Silla ud i nogle måneder begyndte hun selv at lege. NU ligger hun og ruller rundt inde i pakkasser og dasker efter mink haler og leger fangeleg med Silla. Når hun selv gider.Så det kunne måske være sådan noget i den stil med dine katte.

    Jette - smiley Jeg kunne godt bruge en som Emma bare engang imellem, så kunne man måske få lov sove lidt længe i weekenden af og til . smiley Håber det går bedre med ryggen.


  • #17   28. feb 2014 smiley jeg syntes det må være nemmere med 10 katte end en Emma smiley hun er her nu og da en nat, så mor kan sove smiley Emma er ved, at blive udredt for ADHD og autisme sååå hun er ikke nem.

  • #18   28. feb 2014 Jette - Jeg skulle lige kigge en ekstra gang på dit billede inden jeg kunne se Emma. smiley Hun kravler da i kradsetræer. smiley

  • #19   28. feb 2014 Jette. - Åh det er jeg sørme ked af at høre. Jeg har jo selv en voksen datter med Infantil autisme og hun var også hyper aktiv, da hun var lille. Vi var glade da hun i sin tid lærte at sidde stille i et minut. Jeg håber det er i lettere grad med lille Emma.

  • #20   28. feb 2014 Ja ind til vider er det i niveau med Asberger, men har nogle særinteresser allerede, katte og heste, og er mere krævende nu end tidligere, meeen hun er skøn og vi elsker hende smiley
    Et af hendes faste ritualer, er en tur i katteboksen, selv om den snart er for lille smiley


    profilbillede
  • #21   28. feb 2014 Det handler bare om at finde den rette makker xD.. Min kæreste er også autistisk med ADHD, men nu har vi fået en ung schæferhund og ikke engang min kæreste kan følge med i hans tempo xD..

    Jeg havde også 2 af de unge hankatte farende igennem huset den anden dag.. Jeg havde lukket hunden ud, men pludselig lød der et spetakel som om hunden jagtede en af kattene og jeg skulle lige til at skælde ud, da de 2 drenge kom tonsende ude fra gangen, gennem køkken, stue, ud og vende på badeværelse og hele vejen tilbage igen og op på 1. salen.. Kela kommer heller ikke rigtig hjem i de her dage.. Hun er lige hjemme og vende og få en godbid og så er hun ude igen.. Så her mærkes foråret i den grad..


  • #22   28. feb 2014 Njaa lømmelalder er det nok ikke, altså min Tøsen på 7 år kan der også stadig pludselig gå en killing op i smiley

    Jeg tror nærmere at det handler om opmærksomhed, han har fundet sin plads i forhold til Nunu, og nu syntes han nok at han ikke får den opmærksomhed som han ønsker, og gør han så noget han ikke må, ja så får han opmærksomhed..

    Min lille Smilla kan såmænd finde på det samme, hvis jeg ignorere hende, så går der ikke længe før hun gør noget hun ved jeg ikke vil have, får så får hun jo min opmærksomhed når hun vil have den smiley katte er snedige smiley

    Og med hensyn til han er generelt mere aktiv, så tror jeg det er meget normalt jo tættere vi kommer på foråret..


  • #23   1. mar 2014 Tja jeg ved det ikke. smiley Vi undrede os bare over den ændring der var. Men heldigvis, sover han stadig natten igennem, og de få nætter han ikke gør, der larmer han ikke.

    Det gør Nunu derimod. smiley


  • #24   6. mar 2014 Idag var vi til møde om dejlige Emma, og de er sikre på hun er autist, nu kommer der til, at gå noget tid med udredning, før de ved hvor hun er på autisme skalaen,
    Men der giver ro, at vide besked og ikke går og spekulere, nu kan vi handle på det.


  • #25   6. mar 2014 Hvor er det dejligt at høre Jette. smiley Det bliver godt til jer, og få styr på det hele så.

Kommentér på:
Lømmelalder igen eller? :)

Annonce