{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Sygeforsikring? {{forumTopicSubject}}

Hej, ville høre om der er nogen herinde som har sygeforsikret deres katte?
Jeg har en huskat killing, og tænker om det er noget som er 'nødvendigt'? altså kan det betale sig med en kat? smiley

Jeg har en hund som er fuldt dækket hos Agria, så ved det kan betale sig. Men nu mente jeg mere om katte ikke er 'billigere' hos dyrlægen?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring?
  • #1   2. nov 2014 Jeg har forsikret min den ene huskat og den anden bliver der tegnet forsikring på til næste år, jeg har tegnet i Agria..

    Om det kan betale sig vides jo ikke på forhånd, jeg tegnede den fordi min ene kat pludseligt fik problemer med sit knæ efter en forkert landing af et hop ned fra en stol, der er så nogle klausuler på den forsikring, så sørg for at tegne inden katten bliver 3 år og inden den kommer til skade..

    Det kan jo betale sig i og med at kommer din kat ud for et uheld eller bliver syg hvor det kræver operation eller vagdyrlæge, så får du jo en god del af regningen betalt, det kan blive et dyrt bekendtskab hvis din kat brækker benet, får noget i øjet eller hvis den er udekat og bliver påkørt af en bil eller lign. og skal have behandling..

    Jeg vil anbefale det, hvis man har pengene til det, det koster så lidt om måneden, den lille af mine kommer til at koste omkring 70 kr om måneden, og vil tro at du får en rabat når du allerede har et dyr tegnet hos dem, det kunne jeg da se at jeg gjore med den lille af mine fordi den store var tegnet der..


  • #2   2. nov 2014 Hejza jeg har katteforsikring på 3 af mine 6 katte fordi jeg ville vente med det til de skulle Sterilisering dem 3 og nu har en af de 3 som ikke er på katteforsikring , lige Brækket pote to steder og det bilver ca 4500 kr fordi hun ikke er på katteforsikring så for mig er katteforsikring nødvendigt ,
    Jeg gider ca 300kr i mdr og selvrisiko 650kr


  • #3   2. nov 2014 Okay ja så kan jeg godt se det kan betale sig ? så må hun hellere blive forsikret ??
    Var lige inde ar se jeg ville få lidt under 300 kr i rabat på hendes, så det jo ikke så meget man skal betale om måneden ?


  • #4   2. nov 2014 Det skal hun også , sammen med se andre 2

  • #6   2. nov 2014 Alle vores er også forsikret gennem Agria - og vil klart anbefale det.

  • #7   4. nov 2014 Hun bliver sygeforsikret smiley Hun skal bare lige vaccineres, øremærkes og steriliseret først smiley
    Var lige inde at tjekke på Agria, og jeg får 10% rabat på hende, så hun vil koste under 100 kr om måneden, og det jo ikke det vilde smiley

    Tak for svar! smiley


Kommentér på:
Sygeforsikring?

Annonce