{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeforsikring
  • #1   15. jul 2017 Jeg undersøgte og fik tilbud fra Agria, men synes at den er for dyr ift. dækning.
    Jeg har mine forsikret i Topdanmark og Freddies forsikring er tjent ind flere gange i løbet af et år.
    960 kr. årligt pr. kat inkl. medicindækning smiley


  • #2   15. jul 2017 Umiddelbart skal jeg give 936 kr om året pr. kat og der er også medicin dækning hos agria. Synes det er lidt svært at gennemskue hvad der er bedst.

  • #3   16. jul 2017 Jeg synes agria er bedst . Bare husk og få dem meldt ind hurtigst muligt. Mille var 6 mdr da vi gjorde det og der er desværre nogle ting de så ikke dækker fuldt ud smiley de har noget med 4 mdr 's reglen .. men ring endelig ind og snakke med dem hver især ... det fik jeg mest ud af smiley

  • #4   16. jul 2017 Og forresten Kristina , der skulle gerne være rabat når du har 2 katte .. men ved ikke om du har det med i de 936 pr kat ..

  • #5   16. jul 2017 Ok fedt hvis der er yderligere rabat ved to. Jeg har bare tastet dem ind hver især i deres prisberegning. Jeg har skrevet en mail til dem om vores nye killing Holly, fordi jeg er i tvivl om hvilken race hun skal under. Hun er blanding af mest ragdoll men der er også lidt Maine coon, perser og birma i hende. Jeg vil mene hun skal under kategorien krydsning/huskat men om de mener det samme ved jeg ikke.

  • #6   16. jul 2017 Jeg har haft Agria, men har aldrig brugt den, da de havde en masse forbehold i henhold til Tøsen pga hun har løse knæled og har urinvejsproblemer i ny og næ, så jeg har skiftet til Tryg for Tøsens vedkommende da Top Danmark ikke vil tegne forsikring på katte over 7 år. Tryg har ingen forbehold overhovedet og betalte uden at blinke for både røntgen og blodprøver efter jeg blot havde været tegnet hos dem i 6 måneder, jeg betalte kun selvrisiko på 750 kr og 10% af regningen som lød på omkring 4000 mener jeg, da hun skulle have opfølgende blodprøver 3 mdr senere fik jeg hele beløbet (-10%) retur, da det var et led i behandlingen fra tidliger sag, jeg har ikke andre forsikringer hos Tryg.
    Smilla er tegnet hos Top Danmark hvor jeg har alle mine andre forsikringer, prisen hos begge er ca det samme som hos Agria.


Kommentér på:
Sygeforsikring

Annonce