{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.017 visninger | Oprettet:

Kender nok godt svaret men.... {{forumTopicSubject}}

Hej...
Jeg står i den situation at jeg er endt på krise center. Vi har Været i retten ang bopælen på børnene.. vi afventer stadig svar... hvis jeg får børnene har jeg fundet en lejlighed jeg har råd til. Jeg har fået lov og have 2 katte. Mit problem er at jeg jo virkelig Ø sker og have obelix og Joanna med. .
Men kan det lade sig gøre ?
De bor lige nu i stalden ved min eks. Han har ikke vil have mine katte inden for .
Men de er jo vandt til og Være ude.. obelix har Været lejligheds kat inden jeg fik ham. Joanna var avls kat. Nu er de vandt til og Være ude. . Hele tiden. . Har altid kunnet mærke på dem de gene vil ind og savner og må komme ind.
Joanna er ikke steriliseret nu.. men tror i at h is jeg sterilisere hende og tager hende med i lejlighed at hun kan det ?
Joanna og obelix er mine drømme katte og vil så gerne have dem. Men vil Heller ik ødelægge Deres liv. . Kan ik forestille mig et liv uden kat. Min eks har sagt de gerne må blive i hans stald.

Hvad tror I?
er det bedst og lade dem blive?
Eller kan de godt flytte med mig ?
Jeg vil nok ik have råd til og skaffe nye katte for skal jo stadig betale mad for 4 katte hos eks. Kæresten jo. Men det er jo også Joanna og obelix jeg helst vil have.
De er meget opmærksomheds krævende hvilket de ik har fået i lang tid. Men tror I de jan omvænnes til lejligheds katte med masser af opmærksomhed end det frie selvstændige liv de har levet de sidste 2 år?

Ønsker ikk kommentarer om jeg bare kan bosætte mig et sted de må komme ud. Jeg har store problemer nok i det med jeg bor på krise center. Det er der en grund til. Og jeg ejer i intet så har ingen penge og har ik råd til og Være kritisk. Jeg er heldig jeg har fundet en udlejer som har godkendt jeg må have 2 katte..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kender nok godt svaret men....
  • #1   25. dec 2014 øv det er godt nok en svær situation du står i smiley
    Det lyder lidt som om at kattene ikke rigtig får nogen opmærksomhed fra din eks så ud fra det ville jeg nok vælge at prøve at tage dem med, også selvom de ikke kan komme ud. Hvis det overhovedet ikke går så må du se om du kan finde et nyt hjem til dem, eller om du kan finde en lejlighed med have når der kommer lidt mere ro på dit liv. Held og lykke med det hele.


  • #2   25. dec 2014 Normalt ville jeg sige no go, at tage en kat fra ude liv til kun indeliv, men jeg syntes det vil være, at svigte dem, hvis de bliver hvor de er, uden, at få nok kontakt og en lun plads, og du kan ikke tilrettelæggelse dit og børnenes fremtidige liv på, at du til stadighed skal betale og passe katte som boer hos din x, der må jo være noget galt i jeres forhold, når i skal fra hinanden og du er på krisecentre og derudover retsag om børnene.
    Jeg har været i en lignende situation ( ingen katte) og ved hvor opslidende det er og bliver for dig.
    Tag dine katte med og går det slet ikke så find nye hjem til dem og virker intet af det, vil det bedste være, at rejse over regnbuen, der ved du de har det godt og du får ikke overskud til konstant, at spekulere på dem, hvis de ikke er hos dig.
    Jeg XXXXX så meget fingre for dig og dine børn og katte smiley


  • #4   25. dec 2014 Jeg er normalt ikke fortaler for at gøre tidligere udekatte til indekatte, mener din beskrivelse af situationen tror jeg både du og kattene har alt at vinde og intet at tabe ved at tage dem med.
    Giv det et forsøg og du det ikke med at de ikke kan komme ud kan det måske lade sig gøre at de er udekatte ved din lejlighed ved da at flere har held med at lukke kat ud fra lejlighed, man skal blot Være lidt opfindsom og eller kan du jo prøve at finde nye hjem til dem, det kan også være du kan tilgodese deres behov ved at tage dem ud i sele.

    Jeg vil ønske dig held og lykke med det hele og håber alt bliver lysere for dig fremover.
    slutteligt vil jeg være enig med Lotte du skal ikke betale for de 2 katte du efterlader, enten betaler han hvis han ønsker at overtage dem og eller forsøg at finde nye hjem til dem, for ellers vil han altid have en klemme på dig udover børnene.


  • #5   25. dec 2014 Jeg ville prøve. Nogle gange lykkedes det, og andre gange gør det ikke. Men det er et forsøg værd.

  • #7   25. dec 2014 Og ja sørg for begge bliver neutraliserede hurtigst muligt, for en kat der bliver flyttet til et nyt sted vil have øget trang til at markere sig særligt når den er fertil i forhold til hvis den er neutraliseret..

  • #8   25. dec 2014 tag dem med. går det galt, ja så må du ud og gå tur med dem i snor. værre er det altså ikke.

    med hensyn til de sidste katte, prøv at se om du kan finde et nyt hjem til dem.


  • #9   26. dec 2014 Tak for svar alle sammen . Obelix er kastreret.. så det er lun Joanna. . Ang de sidste katte som jeg tænker bliver der er det James og Bonno. James er meget gammel. Og tror ik han skal udsættes på for meget flytten rundt og han er meget knyttet til Bonno. Men når tiden er har min søster måske plads til og tage Bonno til sig hun har også hans søster. Og så tager jeg også James med mig tænker ik det gør det store problem at så gammel en kat også flytter ind i min lejlighed det jo begrænset tid. . Jeg må lige se det an.

  • #10   26. dec 2014 Jeg stod i noget nær samme situation ang kattene for ikke så længe siden. Jeg havde udelukkende søgt lejligheder hvor jeg måtte have udekatte. Min ene kat har altid været ude og min anden har efter de første 5 år haft et år ude hos mig. Da jeg så fik en lejlighed viser det sig at den ligger ud til en stor vej og man bor tæt op af hinanden (en af grundene til at jeg ville flytte var at folk klagede over andre folks katte lang historie) så jeg turde ikke lukke dem ud. Og i forbindelse med flytningen hvor de så ikke blev lukket ud efterfølgende er det gået rigtig godt. De har nu været indekatte i 4-5 måneder og der har ingenting været. Men jeg gik ind i det med tanken i baghovedet at hvis det ikke gik var jeg nødt til at finde et nyt hjem eller en tur til dr dyr. Det er ikke alle der kan. Men det lyder som om at det da er et forsøg værd.

Kommentér på:
Kender nok godt svaret men....

Annonce