{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
719 visninger | Oprettet:

spørgsmål {{forumTopicSubject}}

smiley Jeg læste her i en af trådene at der findes en katte ekspert ved navn Jackson Galaxy, hans metode med blink med øjnene skulle være gavnlig for bange katte, Der var sat et link på siden, men desværre er der ingen lyd på, og da jeg ikke kan mundaflæsning ville jeg spørge en af jer om i kan fortælle mig hvad det egentlig går ud på. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål
  • #1   5. maj 2015 endelig snakker man bare med katten. de taler kun sammen med kropsprog og øjene.
    har prøvet at gøre det med en tiger i zoo, og det virker også på dem
    man viser bare at man ikke gør dem noget og at det er ok at snakke sammen


  • #2   5. maj 2015 Det er at bruge kattens egen måde at kommunikere venligtsindethed på. At undgå at stirre, men ved øjenkontakt blinke langsomt og kigge lidt væk til siden.

    Jeg fandt lige denne udmærkede artikel skrevet af adfærdsbehandler Ayoe Hoff

    http://misbehaving.dk/blink-til-din-kat/


  • #4   6. maj 2015 Du kan søge på ham inde på Youtube :), bare skriv Jackson Galaxy.
    Han har MASSER af råd og tips smiley
    Jeg er ret sikker på at jeg har set ALLE hans videoer smiley smiley


  • #5   6. maj 2015 Mange tak for jeres svar, jeg har været inde for at søge ham, fandt ham også men som sagt ikke nogen lyd på. Men vil da prøve igen senere, jeg er meget interesseret i alt der har med adfærd og psykologi at gøre, har nogen her læst Conrad Lorenz bøger om dyre adfærd. han er så underholdende. Kan varmt anbefales. smiley smiley
    Tak til Tinka for linket, så blev jeg så meget klogere. Interresant


Kommentér på:
spørgsmål

Annonce