{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål
  • #1   6. dec 2009 vi har forsøgt i ca 2½ år...

    vi/jeg har prøvet optræning af mit underliv, vægttab, udregning af ægløsning og nogle flere ting jeg ikke lige kan huske nu..

    vi er ikke blivet testet endnu, jeg tror jeg er bange for at få afvide jeg ikke kan få børn...

    hvis jeg skal komme med det bedste bud, ville det være min vægt som er for høj...


  • #2   6. dec 2009 Jeg er blevet testet, og jeg skulle være i stand til at få børn, men min livmoder vender bagud, ja det sagde hun altså, og hun sagde at det måske kunne gøre det sværer.
    Min kæreste og jeg er kommet sammen i 3 år nu og vi har forsøgt lige lidt over et år nu, det er´måske ikke ret længe men syntes det er længe nok.
    Min eks kæreste forsøgte jeg også med og ham var jeg sammen med i 6 år og vi forsøgte i 4 år.
    Så troede det var mig den var gal med indtil jeg blev testet. og min nuværende kæreste har 2 drenge, så han kan jo da lave børn.
    Men det er så frustrerende, og jeg vejer nok også lige til den gode side.


  • #4   14. dec 2009 Vi har prøvet i 2 år, men det er os begge to den er gal med. Jeg har for mange mandlige homoner i kroppen, og danner rigtigt mange æg. Men de æg jeg danner bliver aldrig befrugtningsklare. Men det mener de jo kan løses ved noget næsespray.

    Så er der min kæreste, og hans sædkvalitet er elendig desværre, men de mener at du kan sortere de bedste fra, og hvis de så befrugter ægget i et regensglas så er der er god chance for at det vil lykkedes. Men jeg har også et BMI på lidt over 30.

    Jeg har været gravid før, og har en søn på 5 år, men det var med min eks, og på den normale måde, men det tog 1 1/2 år.


Kommentér på:
spørgsmål

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce