{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Internat.. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Nu har min kæreste og jeg endelig fået lov til at vi må få en kat! Og vi er bare ovenud glade for det!
Men vi ønsker at få en kat, fra et internat.
Jeg kan huske der har været mange diskussioner om hvilke internater der er bedst..
Men her er mit spørgsmål!
-Hvilket internat ville I anbefale?
Håber I vil/kan hjælpe os! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Internat..
  • #2   3. jun 2015 Vi bor selv i Bjerringbro, så jeg ville sige at bare så længe det er et sted i midt, øst, vest og sønder jylland, så er vi tilfredse smiley
    -Vi vil gerne undersøge vores muligheder inden vi får en kat smiley
    Men tak for svar!


  • #4   3. jun 2015 Hvad er prisen hos dem evt? smiley
    Det vil jeg da helt klart prøve at undersøge!


  • #6   3. jun 2015 Hold da helt op, ja det er godt nok billigt smiley
    -Vi havde snakket om at det sikkert ville koste 1000-1500 kr hvor alt er ordnet smiley


  • #8   3. jun 2015 nu er jeg ikke lige fantatisk til det hvor noget ligger i forhold til noget andet

    men kan helt sikkert anbefalde at besøge Sønderborgs kattelaug.

    http://www.soenderborg-kattelaug.dk/

    jeg har kun hørt rigtig meget godt om hende - de var tidligere også med i KV, og hun er virkelig modstander af at aflive raske katte, som hun var ikke altid lige i kridthuset hos kv. ingen katte bliver aflivet, fordi der er et hjem til alle katte

    må sige at jeg faktisk selv har overvejet et besøg hos hende, selvom at jeg bor på langeland..


  • #9   3. jun 2015 Ring rundt til de forskellige internater i rimelig geografisk afstand, og fortæl hvad I ønsker, og hvad I kan tilbyde. Især en god ide, hvis katten skal være indekat, da det ikke er altid internaterne har inde-egnede katte.

    Hvem har for resten givet jer "lov til" at I må få kat?
    Hvis det er en udlejer, så få tilladelsen på skrift.


  • #10   4. jun 2015 Tak for svarene. Jeg vil da helt sikkert undersøge alle muligheder der findes for at vi finder den dejligste kat!
    Tinka - Det vil jeg helt klart forsøge mig med smiley
    Ja, det er vores udlejer, der har givet os lov. Det vil jeg da helt klart prøve at snakke med ham om, at få tilladelsen på skrift! smiley


  • #11   4. jun 2015 Det er meget vigtigt at få tilladelsen på skrift, den skal gerne være defineret på den måde at der står om katten skal være indekat eller udekat osv.
    Det kan give så meget bøvl senere hen,hvis du ikke har det sort på hvidt,


  • #12   4. jun 2015 Eftersom du skriver "endelig fået lov til " kan jeg forstå at det har været svært at få udlejer til at give den (mundtlige) tilladelse. I er nødt til at få skriftlig tilladelse inden I anskaffer kat.

  • #13   4. jun 2015 De to lejligheder vi har boet i nu her, har været under samme udlejer siden september sidste år. Og vi har bemærket at de andre havde husdyr, selvom der står i vores lejekontrakt at vi ikke må. Så vi spurgte igår. Men jeg vil lige prøve at skrive til ham nu her. Så vi kan få det ordnet smiley
    Vi vil først og fremmest have den skriftlige tilladelse, så går vi igang med at købe de ting som er nødvendige at have inden katten findes. Derefter vil vi begynde at søge efter en mis efter sommeren smiley


  • #14   5. jun 2015 Linette, kan varmt anbefale spøttrup dyreinternat smiley
    Jeg arbejder der selv, og vi har nogle rigtig dejlige katte smiley Ring og aftal en tid til besøg hvis du er intresseret smiley
    Mvh Dennis


  • #15   5. jun 2015 Hej Dennis.
    Vi har aftalt at vi lige vil have alt på plads, dermed ment alle de ting som kattebakke, kradsetræer osv, inden vi anskaffer os en kat. Og så vil vi vente til efter sommer, da vi ikke selv er hjemme i næsten 2 uger.
    Og så vidt jeg ved, er det bedst for en kat, der får nyt hjem at have ro på den første tid, så den lige lærer omgivelserne at kende smiley Men vi vil helt klart kontakte jer når tiden kommer smiley


  • #16   5. jun 2015 Ja det ville være en god ide.
    Lyder dejligt, i ringer endelig når i er klar, vi har næsten altid nogle skønne katte, der mangler et kærligt hjem smiley


  • #17   5. jun 2015 er det så en indekat eller en hus/have kat du skal have?

  • #18   6. jun 2015 Det skal være en indekat, da vi bor på 2.sal smiley


  • #19   6. jun 2015 så er det faktisk en god ting at du allerede nu begynder at kontakter de forskellige internatter. du skal nemlig være 100% sikker på at det er en 200% indekat. du skal lade være med at hoppe ud i en som nogle mener at den godt kan være indekat.
    for du vil ikke få andet end problemer med sådan en

    du kan jo godt resvere en kat i fx 2 uger eller sådan noget. vi gjorde det op til en mdr.


Kommentér på:
Internat..

Annonce