{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.495 visninger | Oprettet:

Catnip/baldrian spray {{forumTopicSubject}}

Halløj alle sammen smiley
Nu har jeg jo fået lille Evie hjem (og oprettet herinde :D)
Hun den dejligste lille bandit som elsker at putte og nusse smiley
Desværre er hun lidt for glad for vores gardiner og er slet ikke interesseret i det fine kradsebræt vi har til hende. Typisk katte smiley
Jeg har læst lidt om at man kan købe catnip/baldrian spray som gør at katten viser lidt mere interesse for kradsebrættet man sprayer på istedet for de stakkels gardiner smiley

Er der nogen der har prøvet det? Virker det? smiley

- Line og Evie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Catnip/baldrian spray
  • #2   27. sep 2015 Vi siger skam også nej og fjerner "bæstet" når hun kradser steder hun ikke må smiley Men jeg er lidt bange for at hun når at myrde de stakkels gardiner inden hun forstår at det er forbudt smiley
    I morgen skal hun prøve at være alene hjemme for første gang :S Hun bliver selvfølgelig aktiveret grundigt fra morgen af, men hun skal være alene i 4 timer.


  • #3   27. sep 2015 har solgt en del af det.
    MEN lad være med at komme for meget på kradstræet - for så virker det modsat. 1 dråbe er nok.
    har selv brugt det som modsat og der virker også - på nogen

    dog skal det siges at kattene skal have en vis alder før end at de faktisk reagere på baldrian. killinger reagere slet ikke på det.

    må så også sige at det er derfor jeg har rullegardiner. har haft super mange katte/killinger (har flere gange været oppe på 19, pt er jeg kun katteejer til 13). Kun 1 har leget i gardinerne. mine har nu været mere glade for at strinte på dem når de blev ældre.


  • #4   27. sep 2015 Dejligt at hører fra jer med erfaringer smiley
    Evie bliver 13 uger i morgen, tæller det som killing ? smiley


  • #5   28. sep 2015 Ja hun er absolut killing i lege alderen smiley
    Jeg bruger drillepinden for, at lokke dem til, at bruge kradse træet, og kradsestolper.
    Kan udvinde dine gardiner lidt op? Bare om dagen, så hun ikke kan nå dem så let.
    Jeg har persienner, og i stuen bliver de aldrig lukket helt ned til gulvet, for de vil altid kikke ud, det gør de også nu og da i soveværelset, men ikke ret meget mere, men som små har jeg fisket den ud bag persiennerne en del gange,, om dagen hejser jeg dem op så der lige er frit udsyn for katte smiley


  • #6   28. sep 2015 Vores kradsede meget i sofaen, da de var helt små. Vi gjorde simpelthen det, at når vi så det, løftede vi dem over til kradsebrættet og kørte deres poter ned af det. De fangede lynhurtigt, at det var der, de måtte kradse, og nu kradser de aldrig i møblerne smiley

  • #9   28. sep 2015 Jette: Du er jo genial! smiley Jeg fatter ikke at jeg ikke selv har tænkt på at binde gardinerne op smiley Tak smiley
    Jeg forsøgte med en drillepind at få Evie til at lege på kradsebrættet i går aftes, men hun var slet ikke interesseret i andet end drillepinden. Men efter min kæreste har gjort det samme i eftermiddags, så har Evie forstået at bruge kradsebrættet smiley
    Han må jo være katte-hvisker smiley
    Evie har klaret sin første alene hjemme dag til UG kryds og slange! Mor er stolt ! smiley


  • #10   30. sep 2015 Vi fik vorse to misser da de var 5 mdr. De er helt tosset med catnip. Har endnu ikke haft en kat, som ikke har været helt tosset med det. Vi bruger det på legetøjet, når det er blevet lidt "slidt" af at blive tæsket rundt. Så kaster de sig over det igen.
    Ellers har jeg også altid gjort som Mia - når de kradsede i noget de ikke skulle, løftet dem hen til brættet og sat poterne på, så har de kradset der.
    Vores den ene er begyndt at synes det er fantastisk at komme løbende gennem gangen og springe op og landet midt på dørkarmen smiley


Kommentér på:
Catnip/baldrian spray

Annonce