{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
968 visninger | Oprettet:

hvis katte havde studenterhuer! {{forumTopicSubject}}

Ville det ikke være den der trykker eddie platfodet..

Forleden købte vi sådan en plyskube med tre plysbolde i til terroristen. den var krydret med catnip - OG vi købte en mega flaske Catnip til 79 kroner med - så man kunen spraye ekstra på.

HVad gør katten????? rynker på næsen og går sin vej >.-(

Nå jeg iler med dårlig ryg over til forretningen (ligger på den anden side af vejen :-P) og køber noget baldrian spray - liv og glade dage - eddie overnusser kuben - og falder i søvn med kuben som hovedpude smiley

I går morges har eddie som sædvanligt stået halvvejs under bruseren for at fange strålerne. Han har fundet ud af at man ikke glider når man så skal hoppe op i håndvasken med våde poter - hvis man altså står på det håndklæde moar har lagt på gulvet.

Som sagt så gjort - op kom han - men poterne er stadig våde - så da han spankulerer rundt på handvasken (marmor) glider bagpoterne og kæmpende for sit liv ryger eddie på r*v og albuer ned på gulvet og rammer det der plasticnoget som brusekabinen er lavet af - det giver et brag så alle i bygningen må have hørt det - kæresten kommer farende og ser en stor hulkende (af grin) mig ligge på badeværelsesgulvet - sammen med en eddie der står og kigger og miaver fornærmet.

en anden historie nu vi er i gang. eddie sidder klods op ad dørkarmen og venter på at nogen vil gå på badeværelset - så han er sikker på at komme med ind - der kommer en lyd fra køkkenet, og eddie vil snurre rundt og kigge derud - men ak han havde glemt dørkarmen og slår sit hoved ind i den - hvorefter han knottent glor olmt på dørkarmen - og lusker ud i køkkenet og spiser - igen - ligger jeg flad af grin.

eller når han kommer for fuld knald gennem hele lejligheden for at løbe ud til sin madskål har for megen fart på og skrider i svinget - på vinyl gulvet, og væggen bremser ham og retter ham op hvorefter han lander med snuden i vandskålen.

behøver jeg flere beviser for hvorfor det ikke er studenterhuen der trykker min kat platfodet..

kom så alle - hvorfor er jeres katte ikke platfodet?




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis katte havde studenterhuer!
  • #1   14. dec 2005 hehe ja - han er ikek dne hurtigste knallert på havnen *g*

    er der ikek ngoen med nogle historier om deres evt mibndre intelligente katte?



  • #2   14. dec 2005 he he, herlig kat...
    Missers sjoveste nummer er når hun ligger og sover på sofaryggen, så ligger hun og rykker lidt rundt for at komme til at ligge HELT perfekt og vupsi så glider puden og Misser ligger og roder mellem selve sofastellet og sofapuden. Så får puden nu også et virkelig olmt blik, at den kan være det bekendet! men sjovt ser det nu ud smiley


  • #4   14. dec 2005 Pernille M.: Øv at du skrev at det var din far som var inde i julemanden, jeg troede ellers på på..

  • #5   15. dec 2005 Funny, gode historier :o)

    Sigurd er en meget godtroende kat, han stoler på, at vi griber ham, hvis han f.eks er ved at vælte ned et eller andet sted fra (hvilket jeg gør, hvis jeg når at se det ske)
    Som killing lå han ofte inderst i sofaen, og når han så blev nusset, så rullede han som regel rundt, som de nu engang gør, når noget er RIGTIG dejligt, ikke...
    Han opdagede bare aldrig, når han kom til kanten af sofaen. Det resulterede jo i at herren faldt ned, men det tog han ikke så tungt. Han lagde sig op igen, men lærte det desværre aldrig! Så det sker stadig....

    Nu putter han ikke oppe i sofaen men PÅ sofaryggen... Den er jo ikke s¨bred, så der er det lettere at falde ned ;o)


Kommentér på:
hvis katte havde studenterhuer!

Annonce