{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er han ikke bare nuser?
  • #1   1. okt 2015 dette er mit første billede af ham

    profilbillede
  • #2   1. okt 2015 Hvor er han lækker smiley

  • #4   1. okt 2015 og så er han bare SÅÅÅ glad for den lilla kat.
    jeg tænker tit på at hvis jeg ikke havde fået fat i ham dengang, så havde han ikke overlevet. dels pga trafikken men også at han havde jo ikke fået mad og drikke længe. hans mor var kørt ned.


  • #6   1. okt 2015 Jo meget smiley

  • #7   1. okt 2015 Første billede passer perfekt i min livsnydertråd.

    Heldig for ham, at en katteelsker spottede ham.

    Dyret kat er idag uhyggeligt undervurderet. Hvilket samtlige dyreinternater sikkert kan skrive under på smiley smiley smiley


  • #8   1. okt 2015 jep.
    jeg stod med det lille pus en fredag eftermiddag ude på motorvejen. ringede til det internat hvor jeg selv arbejdede, men de vile ikke tage ham. så han kom med hjem, og jeg ringede til vagtdyrlægen bare for lidt gode råde. han var jo mega tynd og man kunne se at han ikke havde fået mad og drikke et stykke tid.
    fik at vide at jeg var velkommen til at få ham aflivet. det var jo meget svært at få noget ud af en 7 uger gammel killing. det var så indtil jeg fortalte at jeg nu var på kv, havde 18 katte og havde faktisk flasket 6 killinger op fra 11 dage, så blev tonen en anden
    om mandagen fik jeg tid hos egen dyrlæge til tjek og test. det var så vagtdyrlægens kone, som er min egen dyrlæge. og manden havde da fortalt at der var en som havde fundet en killing på motorvejen. Hun blev tosset da jeg fortalte at kv ikke ville tage ham ind. så regningen blev kun på det halve. For når jeg nu lavede kv´s arbejde ja så skulle jeg ikke tale så meget.

    han er dog plaget af den motorvej. det første halve år vi boede her på langeland, ture han næsten ikke gå i løbegården. den ligger nemlig tæt ved vejen. dog med en stor høj hæk imellem. men det er lyden som skræmmer. nu har vi boet her i over 1 år, og nu går det bedre.
    han er dog ikke så glad for mennesker. skal vi hygge så foregår det på 1 sal - af en eller anden grund. han er virkelig to katte i en. på 1. sal er vi en r.. forkælet og mega kælen kat, men i stueplan er vi en ret sky kat. men han må gøre hvad han har lyst til. vi tager det stille og roligt.


    men jeg må nu godt sige at da vi først så ham, måtte vi bare kører forbi ham, ud til næste afkørsel, og på i modsatte side, og retur, og så på igen. holdte et stykke fra ham. han sad i rabatten ved nødsporet. da jeg kom hen, for han ind i rabatten, og ind til vildthegnet. forsøgte at komme igennem, men han var altså for store (hvem der kan forstå dette, så tynd og lille som han var). og så fik jeg fat i ham. han blev godt nok sur. indtil jeg tog ham ind til kroppen og hjertet, så spandt han helt vildt. kom ind i bilen og vi begyndte at kører, gik der vel ikke 5 min så snorksov han. han var bare helt træt.
    men jeg har da tit tænkt på hvad hvis han var løbet den anden vej - ud mod bilerne. så var han ikke kommet med hjem. Fredag midt i eftermiddagstrafikken, så overlever en kat ikke.
    hans mor og muligvis en killing mere lå ikke ret langt væk fra ham. det var virkelig hjerteskærende at se.
    så jeg er glad for at han kom med hjem. har fået en masse gode venner, som gider at lege.


  • #9   2. okt 2015 Sikke en hjertevarm beretning.

    Gav kv en grund til ikke at ville tage ham??



  • #10   2. okt 2015 kv skulle til at lukke i odense - men så 14 dage efter var de første 2-3 katte alligevel kommet ind, og der blev taget katte ind indtil de lukkede i december. dette var i august
    jeg var rigtig sur over det. jeg stod nemlig med en kat med lymfekræft så havde ikke lyst til at have en killing ind. men det gik så heldigvis fint nok.
    det var noget andet hvis jeg ikke selv var på kv, og så ikke havde set at de alligevel tog katte ind.


Kommentér på:
Er han ikke bare nuser?

Annonce