{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  han fælder og fælder...
  • #1   23. jul 2006 Jeg tror du kan købe vitaminer til hende. Sådanne gærtabletter (fra chrisco, mener jeg), der kan købes i alm. supermarkeder.... Men jeg har ikke mødt nogen kat der endnu vil spise dem... :-/,

    Ellers så kan det måske hjælpe med vitaminer...


  • #2   23. jul 2006 Mine katte elsker begge to gærtabletter. De kan også fås med fiskesmag inde på zooplus.de.
    Håber det hjælper. ;0)


  • #3   23. jul 2006 mine er osse vilde med dem smiley

  • #4   23. jul 2006 hjælper det på fældning? kan det være fordi han er ved at skifte pels? eller er det noget med fodret?

  • #5   23. jul 2006 Jamen hvad fodrer du ham med?
    Vitaminer, godt foder og en børste en gang om dagen gør underværker.
    Bliver jeg nødt til herhjemme med de to uldtotter jeg har. :0)
    Husk forresten at kattemalt er godt mod hårbolde, når nu han fælder så meget. ;0)


  • #7   24. jul 2006 Jeg var så sent so i torsdags til dyrlæge med sesse(dog ikke pga hun fælder) og dyrlægen sagde at det er pga varmen de fælder så meget for jeg var ved at være sikke på at hun var ved at smidde hele "frakken"....

    Naja


  • #8   24. jul 2006 Naja, ok godt, det tror jeg så mere på, for han er 5 ½ år og det er første gang det er så slemt. altså han er ikke skaldet, der er noget "under-uld-pels" der kan børstes i store mængder af ham

  • #9   25. jul 2006 Det er da helt normalt at katte fælder når det er varmt. De skaffer sig simpelthen bare af med den pels der generer dem.

    Du hjælper ham rigtigt godt allerede, idet du jo kæmmer ham for underuld. (underuld har han ikke brug for lige nu)
    Så snart det bliver køligere i vejret, vil han danne ny underuld.


Kommentér på:
han fælder og fælder...

Annonce