{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

efterladt kat =( {{forumTopicSubject}}

Jeg er så skide sur og rigtig ked af det. sidste år gav jeg en killing til en af min brors veninder, der lige havde mistet sin kat, hun var oprigtig ked af og ville så gerne have en ny, så hun fik en af mine killinger.
Jeg har besøgt ham nogle gange og han har haft det rigtig godt og er en dejlig misser.

Så her i går så jeg ham nede ved stationen helt udmagret. det sys jeg var meget mærkeligt, så jeg ringede til min bror om han vidste hva der lige var sket. Så er tøsebarnet f..... flyttet til København, uden og sige noget som helst til mig og uden og sørge for katten. jeg er simpelthen så gal.

nu har jeg så hentet ham, men jeg ska hurtigst muligt finde et sted ham, da vi i forvejen har tre katte og en hund, kan og må vi ik have flere. Nogen der ved hva det koster og aflevere en kat til kattens værn eller inges kattehjem? Nogen på fyn der gerne vil have en misser på et år? han ligner Hubert på en prik...

Og så lige en advarsel til alle, tænk dig meget grundigt om inden du finder nyt hjem til dine misser =(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterladt kat =(
Kommentér på:
efterladt kat =(

Annonce