{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Efterladt kat. {{forumTopicSubject}}

Hej KG, Jeg står i den situation at jeg har et vennepar der har købt et hus på tvang og de tidligere ejer har så efterladt katten. den er kælen osv, og jeg har haft kontaktet inges kattehjem som så ikke vil have den. men tænkte på om der er nogen derude som kunne tænke sig en lille sød hunkat, da den ellers vil blive aflivet, og jeg synes jo jeg vil se om ikke jeg kunne finde en chance til den et sted her i landet. og ved godt jeg ikk må lave salgsannoncer men jeg spørger ligeså meget om hjælp til hvad jeg gør.
Tak for hjælpen indtil videre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterladt kat.
  • #1   26. okt 2010 indlevere den på internat?

  • #2   26. okt 2010 Åh i H****** da også, hvor er det trist, og bliver ikke bedre af at det langt fra er et enestående tilfælde smiley

    Jeg ved faktisk ikke, hvordan det er med loven, men det kan ikke passe, at man ustraffet kan efterlade sin kat.....
    Prøv at spørge Kattens Værn, Dansk Dyreværn eller Dyrenes Beskyttelse.

    Med hensyn til evt. at finde et nyt hjem, så lad være med at takke ja til det første det bedste, men undersøg om det nu også ER det rette hjem (med udeadgang, som katten jo er vant til).


  • #3   28. okt 2010 Jeg siger tak for jeres hjælp, jeg prøver og ser om ikke jeg kan finde ud af noget for den lille misse. Ja, det er sku trist nogen kan være sådan, de burde ikke have dyr.

Kommentér på:
Efterladt kat.

Annonce